Bursdagsgave?

lumina

Gift med forumet
Hva skal deres barn få i bursdagsgave??

Erik skal få..... aner ikke [8|]

Har kjøpt parkdress i pakke fra lillebror da.. muligens supplere med regnsett og støvler.. (må prøve fjorårets først)

Håper jeg får noen tips her i allefall [:)]

Her blir det nok vår jakke og vår/sommer klær tenker jeg[;)] evt noe annet om jeg kommer på noe han trenger eller ønsker seg [:D]

Nintendo dsi xl blir det her + et par spill da[;)]

Vi skal male rommet hennes også skal hun få denne sengen:
(den øvers til venstre med tårnet).

Veske til DSen + nytt spill, vårsko og stigespill.

Pluss at han ska få lage sin egen "build a bear".

Ds her og tenker jeg... å sykkel og vekkerklokke  :)

Munter: den sengen har Henrik og , minus prinsesse greiene :)

Fredrik og Ingrid får vær sin 32'' flatskjerm til rommene, åsså skal vi bestille de vær sin dsi [:)] Jeg hadde en dsi somFredrik brukte, men har rota den bort. å ingrid har en vanlig ds, men den er noen  år nå. å så føler vi det blir helt feil å bare kjøpe dsi til Fredrik og ikke ingrid, så da får de en ny vær. Dsi er jo billigere en vanlig ds så derfor den [:)]

Her får Emma tv med dvd spiller :)

Også blir det sikkert en liten ting fra lillegutt [:D]

Melinda skal få noe dukke ting. Har sett at de har sånt stellebord med masse greier til...så hvis jeg finner det igjen, så blir det det. Også blir det joggesko [:)]

Her får de hver sin liten lenestol fra Ikea til 150 kr. Men veslemor kan ikke få sin før Kasper får sin eller så kommer det til å bli ramaskrik og krangling om den ene stolen.
Og så blir det noen klær tenker jeg..

Sofie skal få lyserosa DS + et spill. Noen dere kan anbefale for 4-åringer?

Hva er forskjell på DS og DSi???

Super mario falt i smak her iallefall.

Ds er uten internett-tilgang. Dsi med internett-tilgang. iallefall slik jeg har fortsatt det, heheemoticon

Back
Topp