Bursdagsgave

Mimøi

Elsker forumet
Hva skal dere kjøpe eller hva har dere kjøpt til 3 åringene?

Vet ikke helt hva jeg skal kjøpe til Marie. Det eneste hun ønsker seg er en rosa sparkesykkel og det har faren hennes kjøpt.

Aner ikke,så skal følge med her [:)]

Kjøpt Mikke Mus Klubbhus, og 2 biler utenom til Mikke og Minnie ! [:D]

Har ikke bestemt oss men stor mulighet for at det blir en stooor brannbil, en slik man kan sitte på selv, den er fra 3 år - Nathaniel har veldig lyst på den og da kan vi jo legge bort gåbilen som han fremdels kjører rundt på[8D] [:D]

Ellers hadde jeg planlagt i lang tid å kjøpe sånn bær bar pc fra 3 år, men han ønsker seg så ille en brannbil så da blir det vel det da... hehe[8D][:D]

Men ikke helt bestemt oss så vi får se...

Ellers i tankene har det vært
togbane i tre
lekemat som man kan "skjære" i deler. (sitter fast med borrelås)

hmm.mange bra ideer. William blir tre år om en uke idag. Han har alt av tog, manuellt og elektrisk pluss masse bøker om tog og dvd om tog. og mange biler.
Han har to laptoper for barn, en på norsk og engelsk og kan alle bokstavene som er på den norske...
MEn vekrktøybenk ja..ikke dum den nei.
Brannbil man kan sitte på??

Link så jeg kan se hvordan den ser ut???

Hvet ikke om den er på nett, men jeg kan jo se...

Vi så på den i dag, hadde ikke sett det før.. Men Nathaniel har sagt lenge nå at han ønsker seg en stoor brannbil, så da passet det jo bra.. Han ble veldig ivrig når han så den i dag[:D]

Vi så på den på ekstra leker i Sverige

fant ikke noe på siden der i alle fall...

huff, like vanskelig hvert år syns jeg!!

sykkel får han av mormoren, trampoline av farfar og farmor. så kanskje jeg får ta meg av det praktiske som klær og sånn [8D] Tenkte og å kjøpe noen sånne hobbyting til høstværet setter inn, malesaker osv.

Twins får nye senger.Det må de ha uansett og da syns vi det er greit å gi de til bursdagen!

Back
Topp