bursdagsgave til samboeren

mlinn*martinesmamma*

Gift med forumet
Han har ALT... Og ting er jo litt så som så her, så ikke alt mulig jeg ønsker å gi nå for å si det slik..

Men han har jo fått det for seg at jeg har blitt litt "smågæren" [8D] -
Har vært på kondomeriet på skøy med *sandermamma* , er ikke like alvorlig til alt (som jeg bruker å være) , gir litt f*** i enkelte ting som tidligere var "krise" for meg. "Flyr" med venninner på kvelden og venter at han klarer å være pappa og passe datteren sin. *hehe* ga han lighter med en naken dame på (kjøpt på kondomeriet). Han har hakeslepp nå ... (MORSOMT!)

Nå er jeg ikke den "altfor seriøse jenta" lenger og det er igrunnen ganske så ålreit! [;)]

Så tenkte å dra det helt ut og kjøpe STRIPPESTANG til han til bursdagen til søndag [8D] ....
Hmmmm... men det blir da JEG som må bruke den, noe som ikke akkurat er MEG, men hadde vært morsomt å sett reaksjonen hans..

De solgte et sånt Strippestang-spill på kondomeriet med stang og div. tilbehør. (og er jo god trening) så kanskje jeg bare skal skremme han enda litt mer

ORIGINAL: maman

Go for it!!

SÅ bra at du tar vare på deg selv nå og har det gøy!! Du fortjener det[:)]

Gud skulle vært flue på veggen når han får gaven[;)][:D]

Så enig!![:D] 

ORIGINAL: maman

Go for it!!

SÅ bra at du tar vare på deg selv nå og har det gøy!! Du fortjener det[:)]

Gud skulle vært flue på veggen når han får gaven[;)][:D]

Du er kjempe tøff!!Skikkelig bra!!!

ORIGINAL: Mamma til Andrea

Haha, jeg ler meg ihjel av deg!
Djevelen har tatt plass i kjæresten hans [:D]

Kan tenke meg han er litt forundret ja, og vil tro han hadde blitt mildt overrasket over et sånt spill. Men kanskje det hadde hjulpet dere litt [:D] At det gir litt spenning i forholdet igjen..

Ikke så dum idé det der. Synd min mann ikke har bursdag før i oktober

Nei, nå har JEG kontrollen. Han har null kontroll på hvor, den tidligere så uforutsigbare dama hans, egentlig "står", så detta liker vi vettu [8D][;)]

Har fått det stemplet på meg at jeg er så innmari seriøs og ordentlig (av han), men nå kan han bare angre på de betegnelsene der for nå har den "nye Maria" våknet [;)]

Tror ikke vi skal undervurdere en strippestang altså hverken på den ene eller andre måten [;)]
Kanskje du skal "finne en anledning" du også MammaTilAndrea , finnes alltid en anledning vet du [;)]

Nei nå har jeg det virkelig morsomt!
Så til helgen krysser jeg fingrene for barnevakt lørdag til søndag og litt alkohol i kroppen så kan vel til og med jeg våge meg inntil den stangen [8D]

ORIGINAL: mlinn*martinesmamma*

Haha, jeg ler meg ihjel av deg!
Djevelen har tatt plass i kjæresten hans [:D]

Kan tenke meg han er litt forundret ja, og vil tro han hadde blitt mildt overrasket over et sånt spill. Men kanskje det hadde hjulpet dere litt [:D] At det gir litt spenning i forholdet igjen..

Ikke så dum idé det der. Synd min mann ikke har bursdag før i oktober

Nei, nå har JEG kontrollen. Han har null kontroll på hvor, den tidligere så uforutsigbare dama hans, egentlig "står", så detta liker vi vettu [8D][;)]

Har fått det stemplet på meg at jeg er så innmari seriøs og ordentlig (av han), men nå kan han bare angre på de betegnelsene der for nå har den "nye Maria" våknet [;)]

Tror ikke vi skal undervurdere en strippestang altså hverken på den ene eller andre måten [;)]
Kanskje du skal "finne en anledning" du også MammaTilAndrea , finnes alltid en anledning vet du [;)]

Nei nå har jeg det virkelig morsomt!
Så til helgen krysser jeg fingrene for barnevakt lørdag til søndag og litt alkohol i kroppen så kan vel til og med jeg våge meg inntil den stangen [8D]

Ser for meg situasjonen i vårt hjem; begge to får fullstendig latterkrampe [:D] Tar vi det i tillegg i stua, kan alle som kjører forbi på veien få det med seg. haha!!

Lykke til! [;)]

Er nok sånn det ender opp her også og ALLE SER INN!!!
Men har tykke gardiner her nå som vi kan trekke for så ser absolutt INGEN inn - litt shots og så kan gaven trekkes fram.. *hahahaha*

genial gave

ORIGINAL: Skrållan

Hehehe, knall gave! [:D] sambo hadde nok satt pris på noe sånt, men jeg hadde aldri i livet turt å gni meg inntil noe stang... [&o]

ja det er akkurat den biten jeg også sliter litt med.. det å "gni meg inntil en stang"..
Men kanskje litt shots hjelper meg, og er det igrunnen nødvendig at jeg tar meg selv så inni granskauen seriøst?! [;)] litt lei av det for å si det sånn.. SÅ om jeg føler meg smachings lørdag, vi er alene og jeg har fått i meg litt drikke (ja, sorry, tror jeg trenger det for å gjennomføre) så kanskje...  [;)]

haha, det hadde jeg gjort. ikke tvilt engang[:)]

synes ikke han samboeren din fortjener noe gave jeg etter så slem som han har vært med deg..
håper ikke du blir sint nå...håper han har skjerpa seg!

Go for it

(og JA, fortell oss om reaksjonen hans )

Back
Topp