Bursdagsgave til min søster? :)

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Aner ikke hva jeg skal kjøpe, så håper på å kunne få litt hjelp:)

Veldig aktiv dame, som bor på småbruk med hester, katter, hund og kaniner og kjøper gjerne det hun ønsker seg før du får snudd:p

Noen tips til en passende gave? :)

Kählers love song-vase. Fins i 3 eller 4 størrelser, forskjellig love song utenpå. Fins også i flere forskjellige farger. Den er sååå fiiiin!

Her er min:

ImageUploadedByBV Forum1440437667.223023.jpg

Lysestaken heter Nocto og er fra Norman Copenhagen. Den er også i flere farger. Begge fine ting som er litt praktiske og :)

Og en fin søstergave ;)

Kählers love song-vase. Fins i 3 eller 4 størrelser, forskjellig love song utenpå. Fins også i flere forskjellige farger. Den er sååå fiiiin!

Her er min:

Vis vedlegget 132384

Lysestaken heter Nocto og er fra Norman Copenhagen. Den er også i flere farger. Begge fine ting som er litt praktiske og :)

Og en fin søstergave ;)

Hvor er de kjøpt? Om du vet :)

Hvor er de kjøpt? Om du vet :)

Jeg kjøpte de på Illums i København, men Nocto har jeg sett på flere Tilbords. Mener noen av de har love song også :) på City Lade har de Love Song ihvertfall. Så d i sommer :)

Link til lysestaken:
http://www.tilbords.no/normann-copenhagen-kammerstake-rosa.html?nosto=nosto-searchpage-1

Illums i Oslo har det vel også, ellers så kan du bestille herifra:

http://designdelicatessen.no/produkter/272-kahler-design/5990-kahler---love-song-vase---medium/

Jeg kjøpte de på Illums i København, men Nocto har jeg sett på flere Tilbords. Mener noen av de har love song også :) på City Lade har de Love Song ihvertfall. Så d i sommer :)

Da skal jeg jaggu ta meg en titt der en av dagene:D eller så får jeg vel sjekke nettet;)

Hvis hun er veldig aktiv, så trenger hun kanskje sportsklær? Gavekort på G-sport e.l. pleier jeg å gi min bror og svigerinne, de blir veldig glade for sånne ting :-)

• Bilde av mini:D
  • Termokrus i en sprek farge.
  • En stilig og/eller søt vinstopper+ en flaske vin.
  • Treningsklær
  • Krus med forbokstaven i navnet hennes

• Bilde av mini:D
  • Termokrus i en sprek farge.
  • En stilig og/eller søt vinstopper+ en flaske vin.
  • Treningsklær
  • Krus med forbokstaven i navnet hennes

Bilde av mini tenkte jeg ikke på :o haha
Det tror jeg nok hun hadde blitt kjempeglad for:D

Her er min:

Vis vedlegget 132384

Og en fin søstergave ;)
Så fine!! De har jeg ikke sett før!
Kanskje jeg må anskaffe til nyhuset :D

Back
Topp