Bursdagsgave til kjæresten!

jente86

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Min kjære har bursdag til lørdag, og jeg har fortsatt ikke funnet ut hva jeg skal kjøpe i gave! Vi har blitt enige om at vi ikke skal gi hverandre noen gave, fordi vi har vært på ferie i Barcelona, og fordi det går endel penger nå til babyting. Men jeg vil alikevel gi en liten ting for jeg vet han kommer til å gjøre det ;) Har kjøpt en babybok som skal være fra baby. Men hva skal jeg gi fra meg?! Oppfinnsomheten er på bånn! Såå hvis noen har noen gode forslag, så kom med de! :)

Siden dere ikke skal bruke så mye penger hva med at du lager en god middag og leier en film feks? Og et hjemmelaget gavekort på noe han liker ( massasje ol)

Åh, heldiggrisen som har vært i Barcelona!:D Har vært der med gubben 1 gang før, det er en fantastisk by. Byen med alt liksom:D Bodde dere helt sentralt eller?:)

Følger personen over meg her, hva med å lage en god middag, favorittmiddagen hans kanskje?
Lage et kort hvor du skriver om fremtiden dere har i vente sammen med den lille<3
Er vanskelig det der med gaver...

Hvis du vil bruke litt penger så kjøp han et gavekort på en klesbutikk han liker. Litt rimeligere kan være at du kan lage en "goodiebag" med litt øl, snacks han liker og noen blader/magasiner han syns om, samt et "massasjegavekort" fra deg selv om du er i form til det :) Putt det i en fin eske/kurv og pynt med celofan :)

Åh, heldiggrisen som har vært i Barcelona!:D Har vært der med gubben 1 gang før, det er en fantastisk by. Byen med alt liksom:D Bodde dere helt sentralt eller?:)

Følger personen over meg her, hva med å lage en god middag, favorittmiddagen hans kanskje?
Lage et kort hvor du skriver om fremtiden dere har i vente sammen med den lille<3
Er vanskelig det der med gaver...

Jeg elsket Barcelona!! Storby og Strand i ett! Helt perfekt! Og veldig behagelig å slippe innpåslitne selgere, som i feks Tyrkia. Vi bodde i parallellgata til La Rambla, så veldig sentralt! Skal absolutt tilbake til Barcelona ja :)

Takk for tips alle! Tror faktisk jeg går for middag og massasje! Det vet jeg han setter veldig stor pris på! Tenkte også lage et fint kort med fine ord som skal være fra baby :) Han poengterte nok en gang i dag at vi ikke skal kjøpe noe stort til hverandre, så han skjønner nok at jeg pønsker på noe ;)

Takk for tips alle! Tror faktisk jeg går for middag og massasje! Det vet jeg han setter veldig stor pris på! Tenkte også lage et fint kort med fine ord som skal være fra baby :) Han poengterte nok en gang i dag at vi ikke skal kjøpe noe stort til hverandre, så han skjønner nok at jeg pønsker på noe ;)
Du kan jo kjøpe en massasjeolje og gi "bare" den til å begynne med, Evt skrive på et kort at det også inkl en massasje i x antall minutter;)

Jeg elsket Barcelona!! Storby og Strand i ett! Helt perfekt! Og veldig behagelig å slippe innpåslitne selgere, som i feks Tyrkia. Vi bodde i parallellgata til La Rambla, så veldig sentralt! Skal absolutt tilbake til Barcelona ja :)

Ja,veldig enig! Bra shopping der:D Samme her, med minsten<3

Filmkurv/kosekurv er også koselig :-) fyll en kurv med øl/brus, chips, yndlingsgodteriet, popcorn osv - og en skikkelig gutte-DVD.. Så kan dere ha kjærestekveld i guttestil på bursdagen hans :-) generelt syns jeg alle opplevelsesgaver er fint når man skal gi noe litt annerledes :-)

Sent from my GT-P7500 using BV Forum mobile app

Og i bursdagsgave i år ga jeg en scrapbook med bilder og en liten hilsen fra huleboeren:-) det ble veldig godt motatt!

Jeg sendte min kjære og en kompis av han til London forrige helg som bursdagsgave.
Han er på jobb på bursdagen sin så jeg ønsker han skal ha noe å åpne da også, så tenkte å kjøpe gavekort hos fotograf til han og sin kommende sønn.. Kanskje det hadde vært noe?
Eller så kunne du invitert noe venner av han/vennepar over på "surprise" middag/lunsj eller noe slikt? Eller bestilt bord på restaurant hvor noen venner av han allerede er når dere kommer.. :)

Back
Topp