Bursdagsgave til kjæreste?

Spadame

Elsker forumet
Kjæresten min er snart bursdag, men jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe.. [8|]
Det er like vansklig hvert år! Noen som har noen idéer? Trenger virklig litt tips..

Han blir 25 år.. Er sånn 'typisk' mannemann. Har ingen spessielle interesser eller hobbier.

Jeg kjøpte noe så uromantisk som et gavekort på ej spille-shappe, så ha kunne velge ut spill selv til PS3.
Å så lagde jeg hjemmelaget klippekort for massasje..[;)]

samboeren min har også snart gebursdag. her skal jeg ordne selskap for han. jeg skal bake "puppekake" til han [8D] leie lokale på bowlingen (har disko bowling med lyshow og høy musikk i helgene), der kompisene hasn kommer. muligens det også blir en tur på gokart bane eller paint ball.

[:)]

ORIGINAL: fairy

Jeg kjøpte Nintendo Wii til min kjære. Virket som det falt i smak iallfall[:)]

Åh.. Forslagene deres er supre, men:

Kjæresten min liker ikke nintendo, han liker KUN[8|] playstation.
Han har playstation3, og har allerede kjøpt seg en hau med spill..
Han haaater selskap, så det er ikke så lurt å "ødelegge" bursdagen hans med selskap.. [:-]

(Han er så rar..)

Hva med å ta han med på en helgetur et eller annet sted, bare du og han. Ga det til mannen min for to år siden. Dro til stocholm fra fredag til søndag. Kjempe vellykket. Lykke til

hva men tv serier,noe han følger med på? Jeg kjøper sesonger i en spesiell tv serie til bf. til ungene. Ellers så er det jo vanskelig hvis han ikke liker "noe" utenom det han har[:D][8D]

klær?

Han er en meget vansklig person å kjøpe gave til vil jeg tro ! [8|][8D]

Men liker ikke han litt spesielle klær da ?

solbriller
klokke
leatherman multiverktøy
gps
pulsklokke
kurs
opplevelser

Back
Topp