Bursdagsgave til en som fyller 6 år

3Musketerer❤

Forelsket i forumet
Påskekyllingene 2020
Gutten ønsker seg Lego-tog, men det eneste jeg finner er tog som koster 1500 kr. Føler at det ikke er helt verdt det, han er en jo 5åringo_O Fikk et Ninjago fly for ca. 1 år siden, nå er det umulig å sette den sammen igjen...
Hva tenker dere? Noen som vet om noen Lego-tog som er mer rimeligere og billigere?
 
På lekekassen har den pakke med et passasjertog til 1000kr. Har det til min som er like gammel, hatt det i 1,5 år og det er lekt mye med. Men nå er lego greia her, så og så alt han leker med, så han bygget opp og fikser om det skille bli ødelagt.
 
Her er det kun lego som gjelder:happy: Han har samlet lego siden han var 4, og han har ett samlesett som er verd 4000(ikke kjøpt av meg):eek: Leker ikke med noe annet omtrent. Men han tar godt vare på det, det som er bygd opp står i en hylle på rommet hannes.
Det er hiddenside som er det store nå om dagen, men han har flere ninjago sett, minecraft og city.
En annen ting han syntes er gøy er typ lastertag pistoler, altså de kan kobles opp mot hverandre der man har 5 liv også mister man liv hvis man treffer hverandre:happy: Hvis du klarer å forstå hva jeg mener:hilarious:
 
Her er det kun lego som gjelder:happy: Han har samlet lego siden han var 4, og han har ett samlesett som er verd 4000(ikke kjøpt av meg):eek: Leker ikke med noe annet omtrent. Men han tar godt vare på det, det som er bygd opp står i en hylle på rommet hannes.
Det er hiddenside som er det store nå om dagen, men han har flere ninjago sett, minecraft og city.
En annen ting han syntes er gøy er typ lastertag pistoler, altså de kan kobles opp mot hverandre der man har 5 liv også mister man liv hvis man treffer hverandre:happy: Hvis du klarer å forstå hva jeg mener:hilarious:

Den siste hørtes gøy ut! Vet du hva slags merke det er?
 
Back
Topp