Bursdagsgave til 1-åring

Zonnestraaltje

Glad i forumet
Juliknøttene 2022
Noen som kan anbefale en god bursdagsgave til en 1-åring? Klarer ikke komme på selv for tiden.

Jeg nevner ikke hva hun allerede har, da jeg er mest ute etter hva dere som svarer har opplevd som gode leker for deres 1-åring.

Jeg kan derimot nevne at hun er eneste jente i flokken, og det kan gjerne være leker som varer litt opp i alder, men som også kan brukes på noe vis nå som hun bare er 1 år.

Mi fikk dukke til ettårsdagen. Kjøpte en liten som hadde myk kropp. Den har blitt brukt mye.
Også var hun glad i bøker og leker som spilte musikk rundt ett år.

Bøker er forbruksvare her, så det er kjekt.
Er jo glad i tre-leker, men det må være skikkelige greier.. en putekasse som har åpning i toppen f.eks; var hun for lur til. Hun åpnet jo bare luka istedenfor å pakke klossene i hullene. Og trebyggeklosser.... De endte i peisen til slutt, fordi ettåringer er glad i å rote, men brukte det ikke til noe annet enn å smøre utover gulvet..... men bøker, det spiser hun opp, så det er forbruksvare. Nå blir hun to i oktober, og NÅ begynner duplo bli innafor.

Bøker er forbruksvare her, så det er kjekt.
Er jo glad i tre-leker, men det må være skikkelige greier.. en putekasse som har åpning i toppen f.eks; var hun for lur til. Hun åpnet jo bare luka istedenfor å pakke klossene i hullene. Og trebyggeklosser.... De endte i peisen til slutt, fordi ettåringer er glad i å rote, men brukte det ikke til noe annet enn å smøre utover gulvet..... men bøker, det spiser hun opp, så det er forbruksvare. Nå blir hun to i oktober, og NÅ begynner duplo bli innafor.
Godt det er flere puttkasse genier. Det gjør man nemligen her også :hilarious:

Back
Topp