Bursdagsgave til 1 åring

Luna94

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Hva skal/har dere gitt når lille ble 1 år? Fra mamma og pappa? :p
Gitt flere forslag til andre, men vet ikle hva vi skal gi:hilarious:
 
Vi kjøpte ett ballbasseng til 1års dagen og det har blitt mye brukt:)
 
Vi kjøpte ett ballbasseng til 1års dagen og det har blitt mye brukt:)

Blir det ikke baller da over alt? Har kikka på det, men orker ikke plukke opp 100 baller heletiden :hilarious:
 
Blir det ikke baller da over alt? Har kikka på det, men orker ikke plukke opp 100 baller heletiden :hilarious:

Hehe, er faktisk ikke så gale :p det kommer til tider en del baller ut av, men da gjør vi det gøy med å kaste de oppi igjen. Nå kan hun selv gå og plukke opp et par baller og kaste de oppi igjen når hun ser dem :joyful:
 
Blir det ikke baller da over alt? Har kikka på det, men orker ikke plukke opp 100 baller heletiden :hilarious:

hatt ballbasseng til mine og de lært fort at det som kastes ut må de plukke opp igjen :p for jeg orker heller ikke å plukke opp alt.
 
hatt ballbasseng til mine og de lært fort at det som kastes ut må de plukke opp igjen :p for jeg orker heller ikke å plukke opp alt.

Lurt :hilarious:
Hun driver å putter leker tilbake for å ta de ut igjen, så kan sikkert bli litt ymse I starten isåfall :hilarious:
 
Mini får puslespill i tre:) Vi kjøper så mye hele tiden, så vi ønsker oss større ting til familie/nærmeste!
 
Back
Topp