Bursdagsgave og julegave til partneren

Et sted mellom 1000 og 5000 kr. Det blir ofte opplevelser og da må jo jeg være med :p

Har en gang ordnet party for han som han ikke visste om, det kostet meg 12000 kr :o

Morgengaven hans kostet 25 000 kr. Godt det er lenge siden. Hadde ikke skjedd i dag :p

Det varierer veldig. En gang fikk han tur til Egypt i julegave (aldri vært utenlands), så det kostet jo litt (15.000). Men det var jo på en måte til oss begge ;) Som regel holder jeg meg til 500-1500. Spleiser ofte med mine foreldre/svigerforeldre hvis han ønsker seg dyrere ting.

Vi kjøper stort sett det den andre ønsker seg, og det er sjeldent dyrt.
Vi har alt vi trenger, og vil heller spare til opplevelser sammen, og ting vi vil ha til huset. :)

Det kommer veldig an på. Vanligvis tenker vi vel rundt 1000, i fjor kjøpte vi grill på våren, og ny bil på høsten så da var det 500. Ved behov har vi gitt dyre gaver, jeg fikk f.eks. bærbar pc, og mannen fikk et år en Liverpool/Londontur med fotballkamp (min beste gave noen sinne, sliter litt med å toppe den;-) ), jeg var med på turen da, så var jo litt til meg også:-P

Et par tusen ca. Men mellom 1500 og 5000, spørs hva jeg kjøper.

Vi har ingen fast sum, noen år ønsker ingen av oss noen da kjøper vi bare en filleting for en 100 lapp, andre år hvis det er noe vi vitkelig har lyst på kan vi bruke 2-3 på hverandre. I år skal vi ikke kjøpe noe, verken jul eller bursdag. Begge har tett bursdag i november så vi skal heller unna oss litt kino, spise ute og dra på pølselage kurs :)

Pleier å kjøpe for ca. 1000 kroner. Kommer litt an på hva som trengs. Kjøpte iPad et år, det kostet vel en del mer.

En plass mellom 1000 - 5000 alt etter hva han ønsker seg og hvordan økonomien er da :)

Sjelden mer enn 1500kr.

Det har pleid å bli 1000-2000. I tillegg har vi som tradisjon å gå ut og spise sammen på selve dagen, og da spanderer den som ikke er bursdagsbarn ☺

Back
Topp