Bursdagsgave? julegave?

jcecilie

Gift med forumet
Hva skal dere gi i gave til 1 årsdagen til den lille?
og hva skal dere gi i julegave til den lille?
Har dere gjort dere noen tanker[:D]

Til jul blir det vel kanskje det første akebrettet  i julegave[:)]
Til 1 årsdagen blir det kanskje en sykkel. Eller leke tunnel kanskje, de er gøye[:)]  Bondegård er jo også alltid populær[:)] sånn fra fisher prise. Sønnen min fikk sånn når han var liten og den ble mye brukt[:)]

Vi har ønsket oss ullklær av svigers osv for det trenger hun..

Men hva vi skal handle til hun følger året aner eg ikke,kanskje en sånn bondegård som du nevner [:)]
Til jul blir d alltid noe dill,tenker meg pappen spanderer kanskje på henne et akebrett eller noe i den duren.Og eg handler vel klær å noe leker [8D]

Min ligger fortsatt og kryper på gulvet, så her er det mulig det blir en gåvogn.
Ellers ser vi på en egen lenestol, eller en dukkevogn.

Vet ikke hva hun får når, men har litt å velge i da[:)]

Til bursdagen tenkte vi han skulle få hjelm, visst vi finner en som passer.

Og til jul skal han få resten av barnehage utstyret.
Og sikkert akebrett.

Til bursdagen har jeg faktisk ingen anelse :S Men til jul får han nok akebrett og litt annet dill :P hehe

Til bursdagen får han en brio gåvogn (sort) av oss. Kommer til å kjøpe den snart får blir litt på forskudd da [;)]
Til ul hr jeg ikke tenkt så langt, får se hva han trenger, men har tanker om sykkelhjelm siden han får trehjulssykkel av bestefaren sin til burrsdagen.

ORIGINAL: Lilletrampepus

I 1-årsgave så får han et basseng som ser ut som bil (med ratt og alt) [:D] Med små baller oppi, altså ballbasseng. Nesten som denne, men annen farge. [:)]

Til jul regner jeg med at han får mer enn nok leker, så da blir det nok akebrett og litt klær [:)]

De er morsomme de bassengene med baller[:)] det var en lur gave til den lille[:)] hvor har du tenkt å kjøpe sånn hend? jeg har sett de på toys'urs men er usikker om jeg har sett de noen andre steder.

Back
Topp