Bursdagsgave 3åring

Lillevesen246

Gift med forumet
Novembergull 2017
Juligull2021
Frøkna blir 3 år i slutten av november (vet jeg er tidlig ute :p)
Men hva ønsker en 3åring seg?
Dette blir jo da ønsker til både bursdag og jul.
Hu leker ikke så mye, sitter mye i sofaen og herjer på oss foreldre, så jeg er ute etter noe som kan fange oppmerksomheten.
Hu er ikke intressert i noen tvfigurere.
Hu er en sånn typisk unge som har lyst på alt i butikken, får noe hu vil ha, og når vi kommer hjem bryr hu seg ikke lengere om det.

hu har masse dukketing og lekekjøkken, dette er vel det hu leker mest med.

jeg har tenkt på;
Lego (ikke duplo, det vil hu ikke leke med og har masse)
Briotogbane (ennå mere enn hu har, ikke vist særlig intresse for det hu har)
Sykvanian families hus og figurere
Toot-toot drivers bilbane og garasje.
Kjøretøy med lyd/lys
Fisher Price sit n' stand Skyway - 2-i-1 lekesett

ellers andre ting som sengetøy, plakater til soverrom, nattlampe,

Har en som blir 3 år i september. Han elsker brannmann Sam, Fantorangen, lego og Paw Patrol. Vi har masse etter storebror, så egentlig trenger han ikke så mye leker. Men han har lite uteleker, så kanskje vi går for det. Har ikke begynt å tenke så mye på det enda:P

Her går det i bøker, puslespill, playdoh, perler, togbane, klosser, traktorer og alt til utebruk. Han er tre år nå, og vi må stort sett leke sammen eller være i nærheten:) tenker det er både normalt og litt slitsomt ;)

Ja, vi må også leke med han eller hvertfall dette han i gang med lek. Ellers er det bare basing og herjing over oss i sofaen :hilarious: han er alltid interessert i ting hvis vi setter oss ned og starter å leke med noe

Han er veldig glad i
Plastelina
Fingermaling
Bøker, noen med fine bilder og passende mengde skrift er bra her
Finnes en serie som heter 10 små vennebøker som handler om diverse følelser. Det er jo både nyttig og gøy for barna å holde på med
Har det ikea malestativet her, med krittavle på den ene siden, det er gøy å tegne og vaske bort etterpå
Biler, traktor osv
Uteleker
Puslespill med alt fra 2-8 brikker. Finnes pakke med flere typer i de fleste bokhandler
Puslespillet: hva spiser dyrene? 2 og 2 brikker skal passe sammen

Andre ting jeg vet han hadde blitt glad for å få i gave
Plaster!!!
Sjokolade og andre søtsaker :hilarious:
Skohorn i barnestørrelse (veldig opptatt av deg store)
Paraply
Geneser/klær med dyr eller kjøretøy
Drikkeflaske til barnehagen
Nye smokker :facepalm: :joyful:

Men ikke noe av dette er leker akkurat, jeg bare vet at han ville blitt hoppende glad for noe sånn.

Ellers gjemmer jeg bort hvertfall 1/3 av lekene hele tiden her, har det i et skap. Også bytter jeg etter en måneds tid, da holder lekene seg mye mer spennende enn om alt er tilgjengelig hele tida :)

Treåringen her fikk nettopp bøker, dinosaurleker, robotslange, plastelina, skumvoks, klistremerker og lego :) håper dere finner noe som fenger!

Back
Topp