Bursdagsfeiringen til 1-åringene våres

Sorland

Forumet er livet
Noen som er i gang med planlegging av bursdagen til de små, dems aller første bursdag?........syns ikke det er så lenge siden vi omtrent telte dager igjen til terminen [8D].

Noen som vil dele sine idèer til den store dagen?

Her er jeg i gang, har styrt litt med å finne en dag som passer best for alle, siden noen jobber så er det best å feire den en helg (han fyller året en onsdag), så her har vi nå kommet til lørdagen etter, satser på at det passer for svigers.

Kaka er sånn halvveis bestilt, fått ei privat til å bake bursdagskaka, og skal se om jeg får laget noe.

Skal kun ha de aller nærmeste så blir ikke mange her. Er en viktig person i livet mitt som vil mangle den dagen, så vi har en koselig liten feiring med besteforeldre, tante og onkel til stede, pluss ei filletante og jenta hennes.

KAKEEEEEEEEEE[:D]

Så langt har jeg kommet i planlegginga![8D]

Vi skal ha bursdagen ute hos mine foreldre Lørdagen/Søndagen før bursdagen. For de fleste går i jobb og kan ikkje før etter 4. Og da begynner Aksel å bli trøtt og skal ha kvelds og sånn.

Så vi satser på helg ca kl 11.
Inviterer besteforeldre, oldeforeldre, tanter, onkler, søskenbarn av Aksel og faddere med barn. Så blir vel rundt 30 stk.
Ja, vi har stor slekt, ingen venner er faddere.

Skal lage kake, blå kake og så ska mamma lage daimkake.
[hr]Skal og ha felles bursdag med barselgruppa [:)]

vi skal ha lynet mcqueen-tema![:D]
allerede kjøpt inn plastduk, kopper, fat, servietter, banner, invitasjoner og hatter i biler-tema[:)]
kaka blir ei kjempego sjokoladekake, rund sådan i 26-28cm slik at den passer med et spiselig rundt bilde av lynet mcqueen som vi skal bestille.

blir vel 2 bursdager her, en med sambos familie og en med min, vi blir litt mange...
og litt med tanke på søstra mi som mest sannsynlig har en liten bebis på 10dager(ifølge termin) så slipper hun å sitte å amme rundt sambos familie (tenker på meg selv da jeg amma...[8D])

vi gleeeeder oss!![:D] og miniduden skal få smake "søtsaka" for første gang[:)]

Nei det tør jeg rett og slett ikke. Har en følelse av at jeg ligger på føden den dagen [:D][&:]

Her er vi i full gang med bursdagsplanlegging!! Gleder meg veeldig. Bestilt lokale, stor fam, og gidder ikke dele opp. Feirer på dagen min 3 okt, han har 5 okt. Han er veldig glad i Mikke Mus, har bestilt bilde til kaka. Blir pølse, gele og kaker! Lillegutt skal få egen kake som han skal få lov til spise, les: grise med!! Hehe... Tror det blir veldig bra!!

Her har vi også begynt. Eller dvs jeg har begynt.
Har prøvebakt kakene jeg skal lage, bestilt bløtkaka og begynt å scrappe invitasjoner.

Vi skal feire dagen hos svigers (de har myyyye større plass enn oss og bor rett oppi veien her) og blir rundt 30 stk inkl barn [:)]

Her blir det bare en familiebursdag. Vi har to små familier så samler alle.. Har som mål å prøve meg på Timmy kaka(den som vant kakekonkurransen her på babyverden), synes den var så utrolig fin :). Ellers ikke planlagt noe mer. 

Jeg har kommet så langt at jeg har sagt ifra når bursdagen skal være. Har nemlig to brødre som er veldig opptatte. Selve feiringen blir på dagen hennes, fyller 1 år på en lørdag.[:)] Har også begynt å tenkt ut hva slags kaker vi skal ha.

her har jeg funnet datoene. :P BF har samvær 16okt. så da blir det hans famile, 23okt. min familie, 24 okt venner og barn :) Blir noe kake servering osv. kansje noe pølser eller hjemmelagde vårruller :)

Back
Topp