Bursdagsfeiring!

Sasty

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Januarlykke 2016
Novembergull 2017
MayDay2021
Flere som har hatt barnebursdag for de små? Vi inviterte de 2 venninnene til 2 åringen her og gikk til bålplassen for å grille. Svigermor tok med ballonger, og en skatt, og så måtte alle på skattejakt, med ballongene som letetråd :) til slutt gikk vi bort til en akebakke og akte, spiste kake, drakk kakao/kaffe, og åpnet gaver. Det hele var kjempesuksess, jentene koste seg sånn!
 
Nei. Ble med kun familie her. Han begynner ikke i bhg før 1 mars så lite venner å invitere. Men var barn i selskapet. Veninna til min datter og fetteren deres kom. Første barnebursdag her i hus blir til sommeren når eldste blir 5 år.
 
Så koselig da[emoji4] Vi hadde bare familieselskap i år, og det blir nok det bare neste år også tenker jeg.
 
Har ikke hatt selskap enda pga. sykdom, men planen er kun et familieselskap. Kjenner at i år strekker ikke energien til. Storesøster som også har bursdag i januar har heller ikke hatt barnebursdag, har litt dårligere samvittighet for den[emoji17]

Hun ble 4, og har forsåvidt snakket om selskap og bursdag med vennene fra barnehagen. Et stressmoment der er de delte gruppene. De har kun en "avdeling"/gruppe per årskull for de store, men 0-3 er samlet. På grunn av stor alderssprik på 2013 modellene, har jenta mi gått på gruppe med unger født høsten 2013. Noen av dem er hun veldig god venninne med, det skiller tross alt bare 3 mnd. De fleste jentene på hennes årskull er 1/2 år eller mer yngre, og jeg tror det er litt av grunnen. Hun skulle tross alt vært født desember 2013[emoji6] Barnehagen kjører "inviter alle i ditt årskull" polisy, som forsåvidt er veldig greit, men dumt når jeg opplever at mi jente leker mest med de andre. Vanskelig å forklare hvorfor de ikke blir invitert/kommer. Jaja, ulempen med liten barnehage[emoji12]
 
Back
Topp