Bursdagsfeiring :)

gla'jenta78

Elsker forumet
MAI 2013
Septembermødre <3
Hvordan skal ettåringene feires, og hva serverer dere? Her blir det familiebursdag i hjembyen 18.mai siden vi allerede er hjemme den helga, og 25.skal vi ha kalas i bhg.der jeg jobber. Har en tradisjon i endel av vennegjengen på at ettåringene blir feira med både familie og venner, så blir det her også :) Gleder meg til å samle både store og små, så håper på bra vær og grilling..alternativt blir det grilling i stekovnen inne ;) Vi er sånne grusomme foreldre som ikke gir olai verken kake eller annet søtt, men han skal få pølse ;) Tenker å begrense kakene, men ha masse oppskjært frukt med vaniljekesam og vaniljesaus, kanskje grønnsaker og dip. Noen som har andre forslag til sunn bursdagskos?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
snuppa ble 1 år igår - så feirer til lørdagen med kaker og kanskje pølser i brød :) de vi inviterer er kun de nærmeste og faddere :)
 
Blir familiefeiring antageligvis på selve dagen hans ettersom han fyller på en lørdag, og så restelag med venner av oss med barn dagen etter :) Men må høre med ett vennepar først ang restelag ettersom jenta deres er født samme dag som vår, bare ett år før :) Pleier å servere litt mat først (pølser, taco, pizza eller snitter litt ettersom når på dagen det blir) og så kaker...har som regel maaaange kaker ettersom min mor, svigermor og mine tanter så gjerne vil bake noe i tillegg til de jeg skal lage :) Stort fruktfat i tillegg. På restelaget pleier vi å ha restene fra dagen før og eventuelt godteposer til barna gjemt rundt omkring så det blir skattejakt :) Håper på fint vær den helga så vi kan være ute :)

Har handla inn blå og hvite ballonger, blå papirlanterner og organzaløper på ebay så pynter med det, pluss blomster :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Her blir det to feiringer, siden vi begge har ganske mange fra vær vår side! :) blir ganske tidlig på dagen så enkel servering.. ser for meg pølser i brød og eventuelt litt frukt, muffins og saft :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Vi feiret med familien i helgen som var da hun ble 1 år. Synest det er nok med familie besøk når de er så små.
Hadde kaffi og kaker ☺


Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1399585861176.jpg
    1399585861176.jpg
    42,9 KB · Visninger: 25
  • 1399585873377.jpg
    1399585873377.jpg
    67,2 KB · Visninger: 25
Vi kommer nok til å ha famillie på kaffe og kaker. :) han skjønner ikkje så mykje av det alikavell enno, så då holder det:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Blir vel kun familie og kaker her også :) bursdag om 14 dager!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Vi feiret med familien i helgen som var da hun ble 1 år. Synest det er nok med familie besøk når de er så små.
Hadde kaffi og kaker ☺


Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Så kult med alle fargene. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Blir kaker :)

Sent from my GT-S7710 using BV Forum mobile app
 
Idag blir det rundstykker, regnbuekake og lefser. I går hadde vi regnbue kake, gele og rullekake:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
På dagen hans laga jeg bare muffins, også kom mine foreldre en liten tur. Feira begge unga med familien til gubben den 10 også skal vi ha feiring for begge med min familie på søndag.

Sist feiring laga vi pizzasnurrer også kaker.

Denne feiringen blir det grillmat og kaker. Skal i tillegg til våre 2 også feire ene tante jenta :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Da er vi ferdige med første feiring ;) Hadde familieselskapet hos svigers 18.mai siden vi først var i hjembyen pga.17.mai :) Hadde pølser, lefser med philadelphia og spekeskinke/røkelaks, masse bær og frukt med vanilje/lime kesam og kake til gjestene. Var kjempekoselig, mye stress på forhånd for å få ting ferdig. Til helga skal vi ha venne/barnebursdag. Vi blir ca.20 voksne og 10 barn, så blir nok liv og røre. Skal ha det i bhg.jeg jobber, og klok av skade etter ødelagt rygg og hovne bein sist, så blir det grilla pølser, kake og kun bær som ikke må deles ;) All servering foregår på engangstallerkner og folk har med egen drikke ;)
 
Back
Topp