Bursdagsfeiring?:)

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Hvordan skal dere feire 1 årsdagen til de små?:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tror det blir slekta til gubben på selve dagen, min slekt den helgen og kanskje venner samme helgen :-) Enkelt med kaker og kaffe :-)

Dere da?

Her håper jeg det er knallvær ! Så jeg får samlet alle samme dagen av familie (begge sider) og en annen dag venner :) nå da eldste ble feiret i mars strakk det seg over 5 feiringer tilslutt . Sliiiiitsomt med stor familie og vennekrets :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Litt usikker men sikkert vår og hennes i løpet av mai. Så selve dagen i USA til min far. :-)
Mulig vi tar en feiring når vi er i Trondheim til 17 mai med min side av familien. :-)

Jeg har ikke tenkt så
Mue, derfor jeg spørr:p men håper på fint vær og grilling i hagen:)

Jeg kommer til å be familie, og satser på fint vær så vi kan spise kake ute :-)

Glad for alle selskap jeg slipper jeg. :p

Glad for alle selskap jeg slipper jeg. :p

Ånej, synes det er så koselig å samle familien:) men barneselskap har Mathea for første gang i år:p

Vi skal feire det med familie lørdag 7. juni. Satser på godt vær, grilling og kake.
Venner er invitert på søndagen, på kakerestespising :P

Blir nok familieselskap :) mye kaker og tjo og hei :) blir gøy!

Familieselskap. Vi har veldig stor familie så det blir stinn brakke som alltid. Her kommer alle som kan krype og gå i alle bursdager. Vi syns det er koselig slik :)

Jeg har jo ingen familie her, og d har nesten ikke sambo heller. Så vi får plass til alle. Så tar vi nok vennebursdag til begge jentene samtidig. Har jo nesten ingen venner heller, så d er jo veldig greit :p
Dog må jeg vurderer at Storesøster skal få feire med barn fra barnehagen i år. For se hva hun vil. Hun blir jo 4 år 9.Juni.

Feirer med familie en dag og venner en annen dag :-) Som regel feires det med venner dagen etter familieselskapet...som regel myyyyye kaker på familieselskapet så da blir det resteparty :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her blir det familiebursdag på dagen hennes (er en lørdag) også kommer vennene våre med sine barn på søndag:) Vi har ikke så store familier så vi tar alle i en smell:) Vi har litt liten plass så vi skal ha det hos svigersøsteren min som har STOOOOR stue og veranda:) Tenkte at jeg skulle lage en egen liten kake til Malin som hun skal få ha helt alene:-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp