Bursdagsfeiring

May Solveig

Andre møte med forumet
Hva serverer dere til toårsdagen? Noen som vet om noen nettsider med gode ideer?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vi har en gutt som fyller år i begynnelsen av august... derfor gjorde vi det veldig enkelt, vi hadde selskap ute og fyrte opp grillen og hadde pølser i brød/lompe :)

Å, det er det som er så kjekt med sommerbursdag! Jenta mi fyller 1.oktober, så tviler på om det er grillvær da, hehe! Tenkte kanskje matmuffins noe gele og god gammeldags sjokolade kake. Skulle bare så gjerne hatt litt inspirasjon:-)

Gutten min blir 2 år 14.okt. Og jenta mi 3.okt.
Kommer til å slå de sammen.
Her blir det kylling/kalkunpølser med div.tilbehør.
Sjokoladekake med non stop.
Muffins med glasur.
Boller.
Evt.litt frukt,potetgull,og godis ved siden av :)

Enkelt og greit er ofte det beste,og det de fleste liker har jeg funnet ut av ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Min har bursdag den 30 og har ikke peiling på hva jeg skal lage :p Tenker brownies eller sjokoladekake da, men hadde det vært opp til meg ville det blitt ostekake, nom nom :D Enda godt mor har bursdag bare 6 dager før, så blir mye kake :D

Å, det er det som er så kjekt med sommerbursdag! Jenta mi fyller 1.oktober, så tviler på om det er grillvær da, hehe! Tenkte kanskje matmuffins noe gele og god gammeldags sjokolade kake. Skulle bare så gjerne hatt litt inspirasjon:)

Ja, veldig greit med sommerbursdag :)

men det høres jo greit ut det du har planer om :)

Er det noe jenta di er spesielt opptatt av? Du kunne jo prøvd å forme kaka eller gele'en til et eller anna ho liker? :)

Fant noen fine bilder som kanskje kan gi litt inspirasjon? :)

last ned.jpg

last ned (1).jpg

images.jpg

last ned (2).jpg

images (5).jpg

images (4).jpg

:)

Vi var dødsoriginale og serverte pølser og potetstappe :b Bakte en ostekake til de voksne, og så lagde jeg cakepops - det var populært både blandt barn og voksne ;)

Vedlegg

• 1380556599485.jpg
    1380556599485.jpg
    175,6 KB · Visninger: 6
Back
Topp