Bursdagsfeiring

LoveHearts

Glad i forumet
Hvordan gjorde dere/skal dere gjøre når lillemann/lillemor feiret/skal feire dagen sin??

Jeg mottar alt med stor takk :)

vi feirer på dagen hennes hos farmor og farfar med nærmeste familie, også har vi venneselskap dagen før :)  kake og gaver begge dagene :)

Vi skal ha familiebursdag hjemme hos min mamma og pappa. Litt bedre plass :) Skal ha pølsefest tror jeg og kaker... Blir ikke noe barnebursdag i år. Ser ikke helt vitsen med det når vi ikke kjenner så mange på hans alder.. Blir vel heller til neste år :)

Vi har invitert familien på pølser..og så blir det kaker:-) Vi skal ikke ha barnebursdag før neste år,men fetterne hennes kommer..ene blir 2 år i juni og den andre 5 i oktober..så noen barn blir det da..nå håper vi bare på fint vær så vi kan være litt ute:-)

Vi skal ha familiebesøk med kaker. Ikke planlagt alt enda, men har hvertfall tenkt at lille skal få egen kake som hun kan grise med. =)

Ellers kommer hun nok til å like å få kusinen og fetteren på besøk. Kusinen er 2 år og fetteren 7-8 måneder da. Hun er veldig opptatt av andre barn så det blir moro.

Back
Topp