Bursdagsfeiring ;-)

Snickers

Gift med forumet
I dag har Trym feira bursdagen sin! Svær sjokoladekake med non-stop var snæks, vi serverte muffins med blå smørkrem, fruktpinnsvin, pølser, brus og juice. Ungene lekte og koste seg!
Senere på dagen kom familien, og da serverte vi smørbrød som vi hadde bestilt. Vi hadde bestilt ei marsipankake med bilde av prinsen på----var sååååååååååå fin!

Han går rundt som en konge, og er så stolt. Kjempeflink!!!!

Nå sover han søtt, og tenk....i morgen er prinsen min 1 år ;-)

I morgen vil det være bilde av han i avisen, Stavanger Aftenblad og Rogalands Avis. Gleder meg ;-)

Høres ut som en fin feiring [:)][:)][:)]
Kose dere masse masse i morgen på bursdagen deres [;)]

Takk, det skal vi ;-)

Lykke til alle dere som skal i gang med feiringer i tiden som kommer ;-)

vil gjerne sjå bilde :)
Likte han bilbana han fekk? :)

Ja, bilbanen va digg, den! Knallkule! E sånn bilbane/garasje......sette bilane i oppå toppen, åsså renne di nerøve i svingar å i full fart ;-) Han e jo 60 cm høge, så han står me an ;-)

Jeg får ikke til å legge ut bilder.....*snufs* Skulle gjerne ha skrytt av både gutt, gaver og kaker jeg[:(]

kan sende til mej på mail så kan ej legge ut her for dej? :)

Nei, hallemann....det ska du sleppa å stressa med.......men tar gjerna i mod ein bruksanvisning/megagodforklaring på koss en legge ud bilder, altså! Sånn fra skrætsj!![;)]

jepp de kan du få :)
ej bruka dinna her:
http://img152.imageshack.us/

der lasta du opp bildet ditt. På str kan du ha 320*240.

Når du he lasta opp bildet kopiera du bare "direct link", og den lime du inn i feltet der du lime inn bilde her..det postkort merket heilt til høgre på verktøyslinja her du skriv :)

Altså, jeg får til det der imagshack og kopieringa.....men postkortmerke?? Har ikke postkortmerke, jeg.....[:(]

Men jeg har da aldri vært så nære som nå!!!! Hehehehe! Hjelp![;)]

Back
Topp