Bursdagsfeiring med familie

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Når ungene har bursdag og inviterer til familieselskap;

Inviterer dere da all familie samtidig eller deler dere opp?

Har ungene bursdag såpass nære hverandre at dere også kan slå sammen feiringen?
 
Vi har familieselskap på dagen, med alt som kan krype og gå av de som har anledning til å komme. Reelt sett bare min side av familien og noen ganger svigermor, men da kommer til gjengjld både ungenes tante og onkel og søskenbarn, og noen av mine søskenbarn emd deres tremenninger, og noen av mine tanker og onkler, så det blir en god mengde folk likevel. Resten av slekta har også sånne selksap, og de har også svigers-familiene boende mer i nærheten, så da er det enda flere folk. Men fra sviger-familiene pleier det ikek komme så mange tremenninger og "mammas tante" da, det er bare vår familei som går i mye bursdager...
 
Inviterer både min side og hans side. Den store siden er min side da. Hans side er 7 stk, mens min, om alle kommer blir hele 15, snart 16 :p Pluss oss 4 selv da :p

Så vi blir en ganske full stue, men de fleste barna er ungdommer og har ikke lengre samme interesse av å komme da, noen har også flytta avgårde for videregående så. Men familieselskapet tas i ett selskap. Jeg orker ikke to selskap. :)
 
Deler opp såklart , vi har en feiring med min familie og venner der når vi er på ferie og en med svigers her

Vi hadde uansett ikke hatt plas til alle
 
Last edited:
Samlet...

Og mini feiret sin første bursdag sammen med søskenbarnet og slekten på den siden...
 
Vi har det samlet. Kommer masse folk, blir trangt hvis det er dårlig vær, men vi liker det :) våre har med 1 mnd mellomrom og kunne i teorien vært slått sammen, men det ønsker vi ikke. Barna får hver sin feiring :)
 
Som regel kommer kun besteforeldre og kansje en tante med familie, men inviterer alle i et selskap
 
Inviterer alle som bor i området. De som må kjøre mange timer inviterer vi ikke, men skulle de være her blir de selvfølgelig inkludert :)
 
Vi har 3 selskaper vi :p
Pluss barneselskap utover våren :p

Vi har ingen som bor i nærheten, så derfor må vi dele opp. Ikke hadde vi hatt plass til alle heller.

Vi inviterer samboers far med familie, og det er der det er flest. Kommer alle der, så er vi 13. Det er knapt plass til de...

Så kommer svigermor og mannen en annen gang. Sist feiret vi nede hos dem. Og samboers bror og samboer.

Og så drar vi til mamma en tur, da inviterer vi mine nærmeste tanter/onkler og søskenbarn. Vi er ikke så mange. Og broren min.

Da feires begge ungene samtidig sånn at alle disse slipper å kjøre flere timer med bare noen ukers mellomrom.

Ungene synes det er helt greit
 
Inviterer alt som kan krype og gå... på min side er det ikke så mange, men faren til eldste har litt større familie. Det er tanter av faren og demmes barnebarn, min stesøsters x mann og min brors x kjæreste med ny mann som og er inviterte. Disse x ene er jo andre mennesker som har tatt inn i livet til mine barn og for de så er det tante og onkel uansett om forholdene er slutt og derfor inviteres de også. Jeg har bursdagen på jobb da kan jeg ha mange folk der og alle er invitert samme dag.
 
Inviterer alle som bor i nærheten. Mine foreldre og søsken med ektefeller og barn. I praksis kommer seks-syv stykker. Mannens familie bor på andre siden av landet så det blir ingen feiring med dem. Siden mannen min og gutten har bursdag med få dagers mellomrom slår vi sammen de feiringene.
 
Inviterer de som bor i nærheten, resten bor veldig langt unna.
Så er som regel mamma og stefaren min, svigerfar med partner, broren til mannen med kone og lillesøstra mi :)
Bursdagene blir ikke slått sammen, jeg har i januar, mannen i april, eldste i august og minste i november.
 
Vi bor langt vekke fra familie, men begge besteforeldre kommer samme helg, så da blir det en feiring med de.
 
Hans side av familien

Min side av familien

Barnebursdag
 
Guttene feirer vi sammen, da de fyller 4. og 5. desember :) Vi har også bare ett familieselskap, for mannens side bor i andre ender av landet.

Hver sitt barneselskap lørdag og felles familieselskap søndag, som oftest.
 
Kun 1 barn og dette blir første bursdag (mai).

Kommer til å dele opp, mamma og pappa trenger jeg ikke i samme rom til enhver pris og jeg orker ikke hele gjengen (7 "besteforeldre" blant annet + 6 søsken totalt hvor 2 har familie igjen). Og så da en del oldeforeldre...

I år blir det rolig da det er hva Leah trenger. Hun blir fort overstimulert og takler situasjoner med mye folk dårlig (tenker tilbake på navnefesten med skrekk). Antar vi feirer kun oss her på dagen så får noen komme innom helgen før, noen i ukedagen og noen helgen etter. Heller flere besøk enn mange samtidig.
 
Deler ikke opp familiebesøket. Orker ikke mer enn to feiringer pr barn. Familie og venner :joyful:
 
All vår familie unntatt min søster bor her. Vi inviterer alle på en gang. Vi tåler at det er litt trangt et par timer :) Barna har bursdag med 2 måneder i mellom så ingen felles feiring. Vi skal feire nå på fredag, da blir yngste 7 år. Tar det etter jobb så vi er ferdige med det, gidder ikke bruke hele helga på feiring
 
Inviterer alle sammen , da blir vi vel 25 om alle kommer. Det er da nærmeste familie på begges sider :)
 
Inviterer alle sammen. Er bare 3 uker i mellom bursdagene, men vi slår ikke sammen.
 
Back
Topp