bursdagsfeiring i bhg

EmmaT

Gift med forumet
småen blir 3 år på lørdag, og skal feire i barnehagen på fredag. tenkte da å ta med noe knask til de på avdelingen.

så jeg spurte, for jeg visste de ikke liker at folk har med kaker ol. var litt stressa da hu svarte, så hvordan hadde dere tolka dette:

"vi lager istand noe, så det blir likt for alle" ..  (vet de lager smoothie og fruktsalat)

hadde tenkt å lage ost og skinkehorn, men tolka det som om de ikke ville at jeg skulle ta med noe?

legger til et sprm .. er dette vanlig? føler alle tar med noe jeg ..

Ville tolka det som om du ikke skulle ta med noe, ja.

Ikke ta med noe. Jobber i barnehage og før da de fikk lov til å ha med noe, tok det til tider helt av. Noen hadde med både kaker, snop, popcorn og brus, og det kan fort bli konkurranse om hvem som har den fineste kaka osv.

Vi lager fruktspyd på barnas bursdager, og barna er strålende fornøyd med det. Ingen har spurt etter kakene siden vi sluttet.
Mest rettferdi syns jeg

har lest mange ganger at det ikke er lov å ha med søtt i barnehagen...husker da jeg gikk i barnehage så lagde mamma en kake da broren min å jeg hadde bursdag... må være i senere tid at man ikke får lov til å med "søtt"

Back
Topp