Bursdagsfeiring 8 åring.

Bonus2+1

Forelsket i forumet
Min bonusgutt blir snart 8 år og vi har bestemt at han skal få feire her hjemme (han har bestemt med andre ord :P ) vi inviterer alle guttene i klassen, noe som vil si 14 gutter til sammen, som er meget høyt og lavt :P
Derfor lurer jeg på om dere kloke damer har noen gode tips til aktiviteter, for jo flere aktiviteter vi har for å holde de opptatte de to timene, jo bedre blir det.
Hvis været er fint er planen å ha bursdagen ute i hagen med grilling av pølser og fotball, men om været er dårlig så må vi finne på noe annet..

Hva med spørrelek? Lag ark med feks bilder av ting/personer/dyr etc og del inn i lag, la dem rette andre lag sine svar og det laget som får mest riktig kan vinne en liten ting:)

Her hadde vi 10 gutter her hjemme da guttungen feiret 6 og 7. Blir mye liv! Første gangen var jeg høygravid så da satte jeg på en film. Andre gangen måtte jeg sette på musikk og ha dansing (frys når musikken stopper). Da fikk de ut litt energi så de ble roligere etterpå. Hadde også sette halen på grisen etter guttungens ønske.

Kan kanskje være lurt å ha noe alternativ til fotball og alternativer hvis dere må være inne. Stol-leken, ballongleken, dansekonkurranse, blindebukk, boksen går...

Flasketuten peker på når de skal åpne pakker
Skattejakt hvor de finner penger til å handle
Kiosk hvor de kan kjøpe mat

Back
Topp