Bursdagsfeirien?

Love4two

Forumet er livet
Enda ett spørsmpl om bursdag [8D]

Tenkte litt på det der her i stad, når skal vi feire dagen hennes med vennene hennes, og hvem skal vi be, og hvor mange, og hvordan gjør vi det på selve dagen med ting og tang (mat, leker)?????

Vet jo ikke når de fleste tar seg ferie, men vi må enten feire henne tidlig i juni eller sent i august [8|] Lurte litt på om ikke det hadde vært greit å feire henne i juni... Hva tenker dere å gjøre?

Så lurer jeg på veldig hvem vi skla be, om vi skal be alle jentene i gruppa og hun som har aldersblandet gruppe med barn fra 2 år til 5 år. Eller bare be dem hun liker på tvers av gruppene, for hun har flere i de andre gruppene av jenter og gutter??

Hva tenker dere om hele greia? Er jo litt mere stas å feire det med vennene sine i år.

Vi skal ha barnebursdag 15. juni. Da blir det alle fra avdelingen hans.
Så har vi voksen/familiebursdag på selve dagen hans.
Vi er så heldig som kan leie åpen barnehage, de ligger 3 min herfra og var opprinnelig et grendehus for området her.
Så vi som bor i dette området kan sette oss på liste og leie gratis.

Hadde barnedåpen der også.

Vi har vært på mange barnebursdager der allerede, genialt.

De har hatt brannmann sam som tema i barnehage, så jeg tenkte kanskje det skulle bli temaet.
Han er nå veldig glad i sabeltann, men det har vært temaet til flere av guttene fra før.

Se her http://bursdagparty.no/

Hun som driver denne butikken bor faktisk på skedsmo, jeg kjenner henne og typen er en kompis av sambo.

Vi har samme utfordring her [8D]
Helene har jo bursdag 24 juli, og jeg aner ikke om jeg skal sørge for barnebursdag i juni eller vente til august. Uansett blir det liksom fullstendig feil.... [&:] Jeg har selv bursdag i juli, og husker hvor kjedelig det var og aldri ha "fullt" jenteselskap. Det var jo alltid noen som ikke var hjemme...

Men - jeg tror... at vi kommer til å feire med barnebursdag i august. Vi har familieselskap på dagen hennes da. (jeg kommer til å sjekke med barnehagen først, når de fleste skal ha ferie, tror jeg...)

Vi kommer til å be alle jentene på avdelingen i barnehagen. Det er en avdeling med bare 4 åringer (som blir 4 i år).
Regner med vi kommer til å ha bursdagen hjemme. Vi bor på gård, og har stor plass ute. Og god plass til foreldre som evt vil bli også :-) Er et stykke å kjøre til oss nemlig

Men jeg har i hvertfall bestemt meg for at jeg skal la Helene styre litt selv, å finne noen aktiviteter hun vil at de skal gjøre. Vet at f.eks å lete etter skatt er morsomt - en slags natursti kanskje?

Back
Topp