bursdagsbarn på NRK Super -Når?

Alive and kicking

Glad i forumet
Jenta vår blir 3 år på søndag og vi har sendt inn bilde. Men når på søndager pleier de å vise bursdagsbarna?

stod man skuklle få mail av dem dersom man ble plukka ut, forstod jeg d som da, håper jeg ta feil, for her er d neste mandag, og ingen mail mottat !!

Det sto på NRK sine sider at du måtte sende inn bilder minst 3 mnd før da de gjør opptak for lang tid fremover.

Og de sender som regel bursdagshælsningan etter drømmehagen sånn ca 11.00 eller nåkka sånt.
Men står det ikke noe på NRK sine sider om det?

Man får mail om man kommer emd.
Vi kom med ifjor, da hadde han bursdag på en lørdag, og vi fikk mailen dagen før.

Takk for svar. Det stod at de PRØVDE å sende mail til alle som kom med, men at de så langt ikke hadde hatt kapasitet til det. Så vi får bare vente å se..

Satser på klokken 11,jeg da :)

Trur de sender det flere ganger på formiddagen.
En gang i 7 tia og en gang ca 11.

Men ta det med en klype salt da e IKKE e helt 100% sekker![:)]

ok :)

var d ikke en mnd før da ?

"PS: Gi oss beskjed god tid i forveien. Som oftest gjør vi opptak til bursdager én måned før sendedato."

Jeg sendte inn litt over 1 mnd i forveien, men fikk ingen mail.
Ble for sen å se på på morgenen, så vi satt klar klokka 11. Men ingenting kom.
Kikket også på når det var Barne-tv, men nei.
Så jeg vet ikke engang om storebror kom med[:(]

Eg trudde da kom i 7 halv 8 tio på måronden eg! da va da jaffal i dag! [:D]

Så seie dei på tv at du må senda inn bilde 4 uker før bursdagen...

ORIGINAL: Renate Røverdatter

Fikk forresten dette svaret da jeg sendte inn:

"Hei
Mange barn har lyst til å få en bursdagshilsen vist i Supermorgen, og vi trekker ut tre bursdagsbarn hver dag.

Alle barn som trekkes ut vil få beskjed om dette senest en uke før.

Hvis du ikke hører mer fra oss etter denne e-posten, er det dessverre slik at du ikke ble trukket ut i denne omgang.

Vi håper uansett at du får en kjempefin bursdag- gratulerer med dagen!

Bursdagshilsener fra Marianne og Silje"

Da har de endret rutiner nå nylig, for da jeg sendte inn i januar fikk jeg mail tilbake med en annen beskjed.
Det stod blant annet ikke antall barn som ble trukket ut (forresten helt teit at det bare er 3stk, tar jo ikke lange stunden å vise noen bilder, men det er en annen sak[;)]), og det stod at de ikke alltid hadde kapasitet til å gi beskjed via mail dersom man ble trukket ut.

De pleier å vise bursdagsbarna ca 07.30 på morgenen, men da skal du ha fått mail tilbake om bildet blir vist.....

I dag var det 11:40 (sikkert for andre gang), men virker som det er andre tider i helgene... Så vi får se...Men da virker det ikke som vi kommer med,da enda jeg sendte i desember...[:(]

Back
Topp