Bursdagsantrekk - problem etter graviditet..

Bringebærdrops

Elsker forumet
Jeg skal på bursdagsfest neste helg, og etter en graviditet så er det litt problemer med å få puppene mine ned i de kjolene jeg har.. De popper veldig mye ut, og det ser ikke fint ut.. Jeg har heller ikke tid til å dra å lete etter en kjole før det :( Jeg har ikke noen fne skjørt heller. 

Men er det for "vanlig" å kle seg i en svart blondetopp med 3kvartsarmer + en trang mørkeblå jeans. Så kan jeg kjøre på med et fint armebånd og noen store øredobber,  eller blir det for "vanlig kledd ?

Det står antrekk :pent!

Det er en bursdag som skal være hjemme hos noen, og det er drikking og ikke middag osv.

Det hørest pent nok ut. Og vist verten er en god venn, vil hun nok forstå at garderoben er noe begrenset en periode fordi kroppen din har forandret seg.. Det vil være mye forlangt at du skulle kjøpe nytt antrekk bare fordi hun har bursdag. 

momX2 skrev:
Det hørest pent nok ut. Og vist verten er en god venn, vil hun nok forstå at garderoben er noe begrenset en periode fordi kroppen din har forandret seg.. Det vil være mye forlangt at du skulle kjøpe nytt antrekk bare fordi hun har bursdag. 

sign

Fragle1 skrev:

momX2 skrev:

sign

Ja, men tenker på de andre som ikke vet at jeg har vært gravid osv. om de vil syns jeg er skikkelig underpynta :P Har jo lyst til å pynte meg selv om graviditeten har forandret kroppen min.

Du har ikke en sort penbukse da? Jeans er mer i kategorien "stilig/tøft" enn "pent" synes jeg...
Men ellers høres planen din veldig bra ut :-) Ikke bare bare å kjøpe nye antrekk bare for en fest..

Tweak skrev:
Du har ikke en sort penbukse da? Jeans er mer i kategorien "stilig/tøft" enn "pent" synes jeg...
Men ellers høres planen din veldig bra ut :-) Ikke bare bare å kjøpe nye antrekk bare for en fest..

Jo, men jeg tenkte siden jeg har en sort blondetopp, så passer det ikke å være helt sort :P Og den sorte blondetoppen er den toppen jeg har som passer best til å være under kategorien pyntet.

Jeg ville kledd meg som du beskriver. Gjorde også det etter første graviditeten. Bare at jeg ikke fikk på meg trange bukser, kun mammabukser. Det vil kjapt nok komme fram at du er nybakt mamma, og jeg tviler uansett på at folk reagerer så innmari sterkt på en olabukse.

Back
Topp