Bursdags selskapet??

sunflower87

Glad i forumet
Jeg lurer på litt til jeg[8D] Så bare send meg ideer, forslag, osv så sier jeg med glede
tuuusen takk jenter[:)][:D][:)]

På selve dagen til snuppa som ikke er om så altfor lenge skal vi feire med familien og helga etterpå er det barneselskap.
Lurer på om dere har noen forslag til familieselskap? Kaker, stash osv....??[:)]
Og det samme med barneselskapet??[:)]
Ta gjerne med bilder å vis[:D]

På forhånd tuuusen takk[:)]

Skal ha familieselskap på dagen deres.

Pølser
Sjokoladekake
Boller
Bløtkake

Skal pynte med ballonger
Papptallerkener

Typisk barnebursdag egentlig.

Dere som skal ha barneselskap. Hvem ber dere da? Venners barn? Barn i barnehagen?
Har lyst på barneselskap, men ingen av mine venner har barn. [8D]

Vi kommer nok til å ha barnebursdag med barselgruppa og kanskje noen venner. Kaker har jeg ikke bestemt enda, blir vel det vanlige, sjokoladekake, gulerotkake og gele

Det er jo ikke mye kaker de små spiser. Mathias tror jeg har lyst til å ha en venn/veninde der den dagen, har sagt at 1 er greit

Tuuusen takk for tips og ideer jenter, bare til å komme med flere hvis det er noen som har[:)][:)][:)]

Her skal vi først feire Maria og Odin(de har bursdag 13 og 22 mars) med sambo sin familie og litt venner her hjemme den 14.mars.
så reiser vi til mine foreldre den 20 mars og feirer begge der den 21.mars. De bor ca 2 timer unna, og har ikke plass til at tanter/onkler/venner osv skal komme ned her, så da reiser vi opp der istedefor. Snille mamma som lar oss holde besøk der[:)]
Og så skal Maria ha ett lite venneselskap en dag,har ikke helt bestemt hvilke ennå. Må se hvordan sambo jobber, for vil ikke være alene da[8D]

Kommer til og lage boller eller muffins også to kaker utenom til familieselskapene, og til venneselskapet blir det gele og kake og hot dog[;)]

Back
Topp