Bursdags - gratulasjons tråd.

Thaliz

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Nå er det ikke lenge til våre små blir ett år :) i den anledning tenkte jeg vi kunne ha en bursdags gratulasjons tråd :)

(Finnes det forresten mulighet til å feste denne oppe i toppen? Så den ikke forsvinner langt ned?)
 
Dytter denne opp siden vi har kommet til bursdags mnd :)
 
Vår lille Magnus ble 1 år i går! Stas med feiring sammen med familie og venner:) Jammen har det første året gått fort, og blir litt sentimental når jeg tenker tilbake på barseltiden.
Gratulerer med dagen :)
 
Vår lille Magnus ble 1 år i går! Stas med feiring sammen med familie og venner:) Jammen har det første året gått fort, og blir litt sentimental når jeg tenker tilbake på barseltiden.
Gratulerer med dagen <3
 
Vår lille Liva blei 1 år i går! <3 veldig fin bursdagsfeiring i går og nå forsetter vi med feiring med familien. Neste helg blir det feiring i Tyskland.
kjekt, men slitsomt :)
Gratulerer med dagen:)
 
Tusen takk :D han er så heldig at han skal på 1års kontroll idag, og skal da få sprøyte.. :/ men vi skal ta igjen feiringa på lørdag :D
Hoho det kaller jeg bursdagsfeiring :p sprøyte på selve dagen, nei uff der var dere litt uheldige. Men dere må ha en fin feiring på lørdag :D vi skal ikke på kontroll før utti aug :eek:
 
Back
Topp