bursdags gave til sambo? hjelp takk:)

*rebecca12januar08*

Betatt av forumet
noen forslag?[:)]
ikke klær[;)]

Hmm, en gps, kanskje?

Ta han med på isbanekjøring med bil, snøscooter, gocart, rafting, rappelering el? (Jadda, vet at da må man evt vente til sommeren med noe av det da!) [:)]

ORIGINAL: helen79

Hmm, en gps, kanskje?

det har han[;)]

ORIGINAL: Melancholia

Verktøy fra tengtools... hvis han er av den typen da... [&:] 
Eller abonemang på blad, hvis det er noe spesielt han leser...
Eller... uhm.. armlenke...

har alt værtøy han trenger[;)]
han leser ikke blader[8D]
armlenke har han nok av[8D]

ORIGINAL: Monany

Ta han med på isbanekjøring med bil, snøscooter, gocart, rafting, rappelering el? (Jadda, vet at da må man evt vente til sommeren med noe av det da!) [:)]

er for lenge til å vente til sommeren[;)]

ORIGINAL: *rebecca12januar08*

noen forslag?[:)]
ikke klær[;)]

Smykker? Samboeren min ville ha et kors i gull,og en kortholder med navnet hans ingravert. ellers så sa han at han ville ha anlegg,men da bare lo jeg av han. Han hintet også til at jeg skulle kjøpe noe sexy undertøy og lage en kosekveld for oss,men det sparer jeg til en annen anledning hehe

Jeg har kjøpt et påskeegg, fylt det opp med yndlingssjokoladen hans, en boks snus, to ekstra tyggiser. Så har jeg begynt å scrappe et album til han med oss, junior og svigers.. og bakerst har jeg festa et par konsertbilletter[:D]

PS3? 

Olsenbandenfilmene... Sambo har de siste søndagene sittet i sofan og kost seg med sine barndoms helter.. hehe... eller James Bond eller Indiana Jones eller noe ala den duren

Back
Topp