(Bursdags)gave til kommende pappa

Berlinerbolla

Flørter med forumet
Julibarna2024☀️
Kjæresten min har bursdag nærme termin og blir nå pappa for første gang.
Han pleier aldri å ønske seg noe til bursdagen sin, jeg tenkte i år var det fint med en litt ekstra "jeg setter pris på deg" kombinert "du kommer til å bli en super pappa" gave.
Men hodet mitt stopper her, så har dere noen gode ideer/innspill?

Han ønsker seg en bæresele fra familien og opplevelser er vi allerede gode på.
Så gjerne noe som han vil få glede av og bruk for som ny pappa :Heartred
 
Vanskelig... jeg har kjøpt sånn gulpesmekke med "pappas prinsesse", og den elsket mannen. Ellers er bæresele også den beste gaven han fikk, som han gleder seg til å ta i bruk.

Hva med å lage en goodiebag med ting han liker? Mat, drikke, bøker, tøfler, etc? En skikkelig eske med ting som gjør han glad, som ikke nødvendigvis har noe med deg og barnet å gjøre. Om han er veldig glad i spekemat, noen spesiell type chips, glad i politiske bøker etc? Synes det er en gave som viser at du kjenner han og ser han, og fortsatt ønsker at han skal kunne nyte de tingene som gjør han individuelt glad utenom det familiære selv etter familieøkelsen :Heartred
 
Hva med en egen stelleveske til far?
En som er i en stil du vet han kommer til å like.
 
Jeg kjøpte en gang denne nøkkelhanken i farsdagsgave til min egen far, og tenkte å gi det til mannen en eller annen gang også :) Du kan velge tekst selv!

 
Stanley-kopp kanskje? sånn stor som passer i koppholder :) kjekt å ha med på både sykehuset og kommende trilleturer
 
Back
Topp