Bursdags gave til 3 åringene?

mammaå lillegutt

Forumet er livet
VIP
Hva skal dere gi ungene i bursdags gave?
Jeg trenger tips![8D]

jeg fant en tog banen til Esther
Det var 30 biter dyr tunell trær og og skinner og elektrisk tog

Sparkesykkel tror jeg[:)]

Hannah har nettopp fått tohjulsykkel. Forskudd på bursdagsgave.

Hun skal også få alpinutstyr, men tror det blir julegave.

Tror kanskje det blir en ny dukke eller annet litt større utstyr til dukke. Og den nyeste Tingeling filmen hvis den har kommet ut til da. Hun elsker tingeling og det gjør mamma også [8D]

Aner i grunn ikke! noe dukketing kanskje?![8|]
Vet hun får CD spiller av mormor og morfar så kanskje vi kjøper en CD med eventyr på eller noe.
E litt tom for ideer her også så får se hva d blir. hadde planer om å lage litt dukkeklær til henne da... mulig eg prøver å få sydd hello kitty sengesett til henne. kjøpte jo stoff for en hel evighet siden som bare har blitt liggende!!

Lurer virkelig på hva vi skal kjøpe til han....
Håper noen flere vil dele tips med meg og gjerne noen gutte mammaer[:)]

ORIGINAL: mammaå lillegutt

vi var på besøk hos noen venner i sommer som hadde kjøpt duplotogbane og duploutsyr..det var stilig!
utkledningsutstyr er gøy i 3årsalderen når rolleleken tar med form.
lekekjøkken er jo gøy for alle barn?
ski?
skøyter?
rattkjelke?
cdspiller?
instrumenter?
formingsutstyr?
puslespill?
spill?
sparkesykkel?
bøker?

ORIGINAL: kolibri

vi var på besøk hos noen venner i sommer som hadde kjøpt duplotogbane og duploutsyr..det var stilig!
ski?
skøyter?
rattkjelke?
cdspiller?
instrumenter?
formingsutstyr?
puslespill?
spill?
sparkesykkel?
bøker?

takk for tips[:)]
Problemet er vel at han har veldig mye[8|]
Men vurderer verktøysbenk til han.

Får lete litt til å se hva jeg finner, må nesten være noe som ikke er farlig for lillebror eller som han lett ødelegger også siden de deler lekerom. ( iallefall til huset er ferdig)

ski?
skøyter?
rattkjelke?
cdspiller?
instrumenter?
formingsutstyr?
puslespill?
spill?
sparkesykkel?
bøker?

takk for tips[:)]
Problemet er vel at han har veldig mye[8|]
Men vurderer verktøysbenk til han.

Får lete litt til å se hva jeg finner, må nesten være noe som ikke er farlig for lillebror eller som han lett ødelegger også siden de deler lekerom. ( iallefall til huset er ferdig)

sånn forstørrelsesglass e.l er ganske gøy den alderen[:)]

Jo sånn spiller med mikrofon for små så de kan synge karaoke og ta opp seg selv synge. Det tror jeg hun hadde likt, hun digger å synge [:D]

Takk for info Pamela, det blir stas!

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

Jo sånn spiller med mikrofon for små så de kan synge karaoke og ta opp seg selv synge. Det tror jeg hun hadde likt, hun digger å synge [:D]

Ja sånn vurdere vi til Ella også.Elise har en sånn og Ella digger den.

sånn karaokemaskin ja! det er jo gøy for de som liker å synge slik som vesla[:D]

spurte vesla i dag jeg, og fikk svar om at hun ønsket seg kake, stor brannbil, jordbærjus og eplejus[8|]

sånn karaokemaskin ja! det er jo gøy for de som liker å synge slik som vesla[:D]

spurte vesla i dag jeg, og fikk svar om at hun ønsket seg kake, stor brannbil, jordbærjus og eplejus[8|]

Må planlegge dagen litt anderledes enn først tenkt da, eller?[8D]

ORIGINAL: Lbaby

Må planlegge dagen litt anderledes enn først tenkt da, eller?[8D]

Det var jo konkret og greit. Jeg spurte hva SOfie ønsket seg og hun svarte LØRDAG, så hmm, ikke noe hjelp der. 

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

hvem hva hvor???
[:D][:D][:D]

jeg sliter max her.. han har faktisk veldig lite leker, men alikevel så vet jeg ikke hva jeg skal kjøpe for han har liksom ikke så mye interesser innenfor en ting, alt er liksom like morro..

men har tenkt litt på skateboard, han elsker og se de store guttene holde på, pluss beskyttelse.

men han elsker jo musikk, fikk en cdspiller i fjor, men den har blitt herpet dette året som har gått, han har hatt den med seg overalt og mistet den her og der, så den virker ikke lengre[&:]
8F880F83-6E4D-7299-8D7A-E9F98DA787F3
1.02.28

Back
Topp