Bursdags feiring utenfor hjemmet

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Jeg har en gutt som blir 8 år like før babyen kommer, og vil ikke orke å ha barnebursdag her hjemme.

Har tenkt litt på slikt lekeland da han har vært i noen av dem, men syns det virker veldig kaotisk.

Noen med andre forslag?

sjekk nærmiljøet ditt. I tr.heim har vi f.eks mulighet på museum, gård, bowling, kino, basseng etc.

Bowlingbursdag pleier å være stas :) Ellers er jo lekeland litt ideelt for deg med tanke på at de har bursdagsverter der som tar seg av det meste :) Går jo an å forhøre seg med de forskjellige lekelandene i nærheten, hvis dere har flere?

Vi hadde bowlingbursdag for 8 åringen nå på søndag. Inviterte 13 gutter. Det gikk helt strålende og vi foreldre var overhodet ikke slitne når vi var ferdige

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hva med utebursdag? Om det er snø, finn en akebakke, grill pølser osv.. Det pleier jeg å lage for mine febbisbarn :)

Men utebursdag kan man ha hele året. Bruk det du har i nærheten. Kan være så enkelt som enakebakke, en gapahuk eller en lekeplass.

Ellers er jo badebursdag populært. Om du har ett innendørsbasseng i nærheten. men spørr først om noen av barna har dren og badeforbud, er kjipt om man ikke kan bli med i en bursdag pga dren.. erfart!

Bowling, kino, peppes .. Tja de jeg kom på i farten :-P

Back
Topp