Bursdagsønsker :)

Pernille88

Betatt av forumet
Hei dere :) min datter fyller 3år neste uke og det skal selvfølgelig feires med familie. Hun er veldig jentete og jeg husker så veldig godt det dukkehodet man fikk kjøpt når jeg selv var liten med sånn sminke og dill dall oppi, så man kunne pynte dukka :) dette hadde vært så fin gave til henne. Noen som vet hvilken jeg mener og om den selges enda? :p
 
Dukkehode du putter det oppi, som i at dukken er en krukke? Det har jeg aldri sett, men en klassisk sminkedukke med hårstæsj og sminke har jeg kjøpt til min eldste datter for noen år siden, de fines fortsatt.
 
Dukkehode du putter det oppi, som i at dukken er en krukke? Det har jeg aldri sett, men en klassisk sminkedukke med hårstæsj og sminke har jeg kjøpt til min eldste datter for noen år siden, de fines fortsatt.
Ja, det jeg mener :p hvor har du kjøpt det?
 
Ja, det jeg mener :p hvor har du kjøpt det?
Det kjøpte jeg på en lekebutikk og de hadde på de fleste jeg var på. Det var kjøpt på br som det dengang het, og toys r us hadde også, men begge de butikkene har byttet navn siden sist. Jeg har dog sett sminkedukke minst en av stedene nylig også.
 
Kjøpte en slik på en leketøysbutikk for ikke så lenge siden. Gratulerer med 3 åringen :D
 
Back
Topp