Bursdagsønskeliste

Tekopp

Forumet er livet
Septembergull'17
Februarbarna 2020
Stjerneskuddene 2024
Hva ønsker dere til mini til den første bursdagen?
Prøver å komme på noe som er litt mer spennende enn "ull i str 86" [emoji16]
 
Det er så vanskelig, vi har jo alt etter storesøsteren. Både klær, leker, utstyr, bøker... Kommer ikke på noe[emoji85] Men husker med storesøster at det gikk mye i ull på ønskelisten[emoji6]
 
Oi, det har jeg ikke begynt å tenke på engang.. vi har jo som septermberbaby17 det meste etter eldste. Men til nr 1 fikk vi «mine første sangkort», det har vært veldig populært. Og sånn vogn fra Brio, morro å trille leker rundt i huset. Fikk en del duplo også, det har vært mye i bruk. Har dere lekekasse? Vi fikk lekekasse i tre med navn på til både nr 1 og 2, de er kjempefine :) riktignok i dåpsgave, men er nok flott ettårspresang også :) ellers går det jo an å ønske seg fotografering, eller penger til det, sekk til barnehagestart, cder med barnemusikk eller lydbøker, bokstaver med navn til å henge på romdøra, eller leker (matvareleker og treklosser var veldig populært her etter at han bikket ett år) :)
 
Forresten, kommer på nå at vi synes det er veldig kjekt med opplevelsesgaver. Typ årskort på lekeland, klippekort i svømmebasseng osv. Jeg har aldri ønsket leker, det har vi nok av.
 
Blir vel ull og vanlige klær, noe leker og penger til ny vogn [emoji4]
 
Hmm.. leker kanskje. Han har arva det meste etter storebror. Ellers tror jeg vi går for ull.
 
Back
Topp