Bursdager.

Polly84

Gift med forumet
jentene i juni13
Novemberfnuggene 2023
Det har jo vært litt om når barna har bursdag, eller mann/samboer. Men når har dere kommende mødre bursdag??. Syns og vi og trenger litt oppmerksomhet og gratulasjoner når vi har bursdag, og ikke minst få skryte litt av det å :) Syns det er stas å ha bursdag jeg :) Skulle vi ha hatt en sånn bursdags liste kanskje? Nesten sånn terminliste....??

God idé :)
Blir jo også lagt ut på bv med nick hvem som har bursdag,men koselig med en liste her også :)

Jeg hadde turt å skrive på det "hemmelige" forumet vårt, hihi ;)

Jeg hadde turt å skrive på det "hemmelige" forumet vårt, hihi ;)
Ja, men tenkte ikke på å ta med årstallet da, kun datoen. Så kan jo andre velge sjøl om dem vil skrive alderen. Syns iallfall å ta dem som er på terminlista :)

Kjempe fint dere...bare venter litt å ser om det er fler som er positive til dette :)

Gratulerer med dagen i morgen, JillJohanne!! Fortsatt litt fortidlig å gjøre såpass stas på deg at du får en egen tråd, men hvis noen er våkne om tjue min kan de jo påta seg æren. ;) uansett, håper morgendagen blir fin. :)

jeg har hatt bursdag i år jeg..men er 14 januar da. :)

Virker som god respons for dette :) Da var det bare å lage ei liste da.....og jeg som ikke får til. Er det noen som kan hjelpe meg med dette?

Er det noen som har lyst til å hjelpe meg å lage denne lista? Jeg har egentlig ikke peiling på hvordan jeg skal gjøre det.

Dette var en hyggelig tråd, jeg er med!:) Er dessverre for ofte på via mobilen, og da blir det ikke noe greit å oppdatere bursdager.. Håper noen andre kan lage en slik liste:)

Jeg har bursdag om nøyaktig 1 måned: 3.april, født 1985:) (Hjelp! Bare 27 år i en måned til!!!;P)

Er det noen som har lyst til å hjelpe meg å lage denne lista? Jeg har egentlig ikke peiling på hvordan jeg skal gjøre det.

Jeg kan prøve meg ikveld om jeg får tid til noe datatid. Eventuelt må jeg ta det på Tirsdag når snuppa er i barnehagen.

Back
Topp