Bursdager selkap

Nicita

Forelsket i forumet
Har dere tenkt på om bursdga/ selskap til September forum?

Hva deres planger til dekrasjoner ,hvem dere invittere ,Thema til Selakapen, Gaver???
Hva gjorder dere i fjord noe bilder hvis dem fram kan vi herr ine gi råd forslager ider osv..[;)]

Hei!
Jeg har ikke tenkt til å ordne så altfor mye når det gjelder tema i år. Det er noe jeg venter
med til han selv spør om det, eller ønsker det.
Har ikke så mange bilder fra i fjord, men hadde da en enkel feiring ute på plattingen her, med barnebord og greier.
Ble veldig bra det [:)] Lykke til med planleggingen Nicita [:)]

her er fortsatt favoritten Noddy, så her blir det noddy kake, og dekorasjoner. vi skal invitere alle 07 barna på hennes avd i bhg, de er 8 stk, og så be venner som har vært i alle bursdagene hennes. det blir 15 barn. skal ha det i party telt i hagen, og ha pølser og kake. hun har sandkasse, trampoline, 2 husker og dumpel i hagen, så det blir leke bursdag

Her e Hello Kitty den stoooore favoritten... Og snuppa har forlangt Hello Kitty kake så da blir det det [:D]
Og eg regne me det blir ROSA og LILLA farge tema og Hello Kitty da [:D]

Men kem vi ska be ane eg ikkje!!
Ho kjenne liksom ikkje ungan i bhg så veldig godt (ho e jo nettopp bynt der) så ser ikkje heilt poenget me å be dem heller og ho e jo minst på si avdeling!!!! Så tvile før at det blir nåkka stort barneselskap... Blir nåkk familie....

Rakel har bestilt Mummikake![:D]

hvem som bakker kakene?
dattra mi hun elsker Dora the explorere.
men ingjen her i stavanger kan bake hun ??

Vi gjør swom vi har gjort de andreto årene; inviterer noen nabovenner av Enea, og slekt og venner som skulle befinne seg i byen på det tidspunktet. Lager muffins med rosa/lyseblå glasurtopping, sjokoladekake, fruktspyd/coctail, kanskje noen pølser og juice. Og så kaffe til de voksne. Kjører ingen tema, men handler vel inn papptallerkener og krus i Hello Kitty, Biler, Oe brum eler noe sånt[;)]

ORIGINAL: sif

her er fortsatt favoritten Noddy, så her blir det noddy kake, og dekorasjoner. vi skal invitere alle 07 barna på hennes avd i bhg, de er 8 stk, og så be venner som har vært i alle bursdagene hennes. det blir 15 barn. skal ha det i party telt i hagen, og ha pølser og kake. hun har sandkasse, trampoline, 2 husker og dumpel i hagen, så det blir leke bursdag

Åh djizes!!!hehe!Det er itt av et kalas ja. Blir svett bare av tanken[8D] Jeg er ikke gira på noe sånt før hun kommer i skoleader, så jeg håper hun tar til takke med et "lite" selskap[8D]

Her blir det pølsefest i hagen.
Barnemotiver på tallerknene, servietter og kopper, men thats it [8D]
Om noen i familien har lyst til å bake fancy kake må de gjerne gjøre det.

det blir ikke stress med 15 barn så lenge de kan være ute i hagen og leke, og foreldrene er jo der. jeg kjenner en som leger "design" kaker så det er kjempe gøy

Jeg tror jeg skal bestile par Pizzaer å lage eller varme Kyllingvinger eller kyllingkubber med noe dipp med bakte potetter. og bestiler kaker1 Kransekaker og skjokoladekaker

det sor seint med bløttkaker med jordbær nå ikke sant?
Dekrasjoner har jeg bestilt fra Engalnd har familier der.Som ikke kune komme
Så her komer det kun familier noe venner par med unger.

Hva har dere tenkt å [:)]kjøpe til deres barn til bursdag gaver?

Hva synns dere??

det er ikke for sent med bløtekake med jordbær. det kan du få hele året.
vi skal kjøpe juniorseng til lillemor. hun har enda ikke klatret over sprinkelsengen, men på tide med en stor seng. hun skal få være med å plukke den ut og noe fint sengetøy

har noen her inne forslag ide til mat og drike til en barne selskap??[;)][&:]

ORIGINAL: Nicita

har noen her inne forslag ide til mat og drike til en barne selskap??[;)][&:]

fruktspyd og juicebokser?evt saft?

Her blir det ikke store festen, bare nære slekt og noen venner.. Så skal vi ha Dora tema, pølser m/tilbehør, drikke, baker noen kaker og så blir det kaffe og te til de voksne.. Tenker som noen andre her inne at barnekalas det blir det ikke før skolealder[8D] blir svett bare av tanken hehe

Wow Maria H .
Skal dere ha DoRA THEMA på selskapen..??
vi tenkte på vi og men vi venter til hun har begynnt skikkelig i barenhage fått seg venner så lager vi litt stor barneselskap.

Samboen min vil Ha koldtbord. hva synnes dere om det på en barneselskap?
[&:][8|] jeg synns det høree ikke sammen..

ORIGINAL: Nicita

Wow Maria H .
Skal dere ha DoRA THEMA på selskapen..??
vi tenkte på vi og men vi venter til hun har begynnt skikkelig i barenhage fått seg venner så lager vi litt stor barneselskap.

Samboen min vil Ha koldtbord. hva synnes dere om det på en barneselskap?
[&:][8|] jeg synns det høree ikke sammen..

Koldtbor hørtes veldig voldsemt ut! Men smak og behag, jeg synes det hører mer til i barndåp eller større selskaper.. Skal dere be maneg da? barnebursdag ville jeg heller servert noe som barna liker, koldtbor kan jeg se for meg at kan bli litt for mye voksen mat om du skjønner..[:)]

Back
Topp