Bursdager i romjula

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Flere som skal rundt i bursdager da?

Her er det 3 bursdager etterhverandre hvorav første er 27 desember og min stebror blir 30 dagen etterpå, glad neste da er min og kan planlegge å ta en rolig dag.

Føler ofte at selve julaften er rolig iforhold til romjula [emoji23]

Jobber også 23 og 26, skulle jobbet 27 men fikk ordnet det slik at jeg får den fri.

Nei, men vi har en toårsdag i jula. 25. fyller jo yngstemor her i huset år

Ingen som har bursdag i romjula hos oss enda

Vi skal i bursdag 2.juledag. Da blir det biff og gaver pakket inn i vanlig gavepapir. Bursdagsbarnet har passert 30, men blir fortsatt snurt over julepapir, julekaker og lignende.

Ingen i romjula. Men broren til mannen har bursdag 23

Vi skal i bursdag 2.juledag. Da blir det biff og gaver pakket inn i vanlig gavepapir. Bursdagsbarnet har passert 30, men blir fortsatt snurt over julepapir, julekaker og lignende.
Bursdag er bursdag. Ikke jul. Uansett alder

Bursdag er bursdag. Ikke jul. Uansett alder

Jeg har bursdag i romjulen, og kan ikke begripe hva som er galt med å få gaven pakket inn i gavepapir, og at det blir servert julekaker... Da synes jeg man er i overkant sær og vanskelig, altså.

Det eneste som er en uting er når man får kombinert jule- og bursdagspresang, eller bryr det meg langt ned på ryggen om det er julepapir og julegavelapp på pakken min.

Jeg har bare bursdag selv femte juledag<3

Jeg har bursdag i romjulen, og kan ikke begripe hva som er galt med å få gaven pakket inn i gavepapir, og at det blir servert julekaker... Da synes jeg man er i overkant sær og vanskelig, altså.

Det eneste som er en uting er når man får kombinert jule- og bursdagspresang, eller bryr det meg langt ned på ryggen om det er julepapir og julegavelapp på pakken min.
Samme her.

Har aldri brydd meg mye om gavepapiret heller, jeg har aldri forventet at noen skal grave frem noe spesielt for min del så sant det ikke er kombinert gave og jeg fortsatt får egen bursdagsgave [emoji6]

Nei vi har ingen i familien som har bursdag i romjulen.

Svigermor har den 25 og svigerinna mi den 28, så er alltid selskap de dagene. I tillegg har min bror den 19, svigerfar den 18 , jeg den 13 og fikk et tantebarn den 3 :) så mye bursdager og gaver i desember her.

Back
Topp