Bursdag!

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Nå nærmer det seg selskap for småtrollene våre! Mini har bursdag allerede neste uke, du og du som tiden har flydd... Tenkte å høre med dere om noen har planlagt noe? Gode ideer å dele? Lure ønsker til ønskelisten?
 
Tiden har gått så fort!! Vi skal feire hjemme og skal feire 3 ganger, får ikke plass til alle samtidig.. Av oss skal Emma få barnehagesekk og penger, skal ønske oss matboks, drikkeflaske og termos hvertfall, og leker tenker jeg :) Må bake masse kaker så om noen har oppskrift på gode kaker er det bare å dele! :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Tiden har gått så fort!! Vi skal feire hjemme og skal feire 3 ganger, får ikke plass til alle samtidig.. Av oss skal Emma få barnehagesekk og penger, skal ønske oss matboks, drikkeflaske og termos hvertfall, og leker tenker jeg :) Må bake masse kaker så om noen har oppskrift på gode kaker er det bare å dele! :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
Lurt å dele opp! Vi ønsket oss sekk, matboks, drikkeflaske til jul, så til bursdagen tror jeg hun må ønske seg penger, badebasseng, krypetunell og litt andre sånne leker som blir gøy til sommeren... Har oppskrift på blant annet verdens beste sjokoladekake, kan jo dele den med dere, og så tenker jeg vi skal ha smash-iskake også... Må gjøre alt klar en uke på forhånd pluss litt lørdagen før selskap for jeg er på tur hele neste uke :O litt lettere streS...
 
Her har vi ikke planlagt stort. Blir vel feiring helgen før, altså 8. og 9. februar. Hade bare tenkt å ha familieselskap, men så fikk jeg spørsmål fra ei venninne av meg om de er invitert, så da blir det selskap med mine venninner 8. og familieselskap 9. :)
 
Jippi! Nå blir feiring slik jeg ønsker, blir på dagen hennes den 9, hjemme hos oss.. Blir familieselskap.. Skal i allefall bake en bløtkake og så blir det en kake til, men vet ikke hvilken enda :) og så skal jeg bake rundstykker og servere med godt pålegg, flere alle kommer langveisfra, så greit at de får noe mer enn kake :)
 
Har ikke kommet så langt at vi har tenkt på bursdagsfeiring. Blir vel et besøk eller to med en kake eller ti :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Bursdag ja.. har treårsfeiring for storemini til uka, så jobber med den først. Ettårsdagen tar vi på bursdagen den 9. Blir sikkert kake å greier da..
 
Nja.. vet ikke enda. Har ikke tenkt så mye på det. Blir i hvert fall kun familiebursdag. Tror vi har den hos svigers, de har flere sitteplasser. :)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Jippi! Nå blir feiring slik jeg ønsker, blir på dagen hennes den 9, hjemme hos oss.. Blir familieselskap.. Skal i allefall bake en bløtkake og så blir det en kake til, men vet ikke hvilken enda :) og så skal jeg bake rundstykker og servere med godt pålegg, flere alle kommer langveisfra, så greit at de får noe mer enn kake :)
Hurrahurra!!!
 
Siden jeg er bortreist hele neste uke og vi har invitert hele familien i bursdag til helgen (neste helg) har jeg nå bakt og frøset ned (fryst ned? Frøset ned? Hvordan sier vi det rett?) 80 pizzahorn! Hurra endelig i mål :) elefantpynten til kaken er i kjøleskapet, og isen i fryseboksen. Ballonger på plass i skuffa også... Nå mangler jeg bare å bake kaken, kjøpe inn servietter og dekke bordet - og det får en strengt tatt gjøre kvelden før. Jippija!
 
Siden jeg er bortreist hele neste uke og vi har invitert hele familien i bursdag til helgen (neste helg) har jeg nå bakt og frøset ned (fryst ned? Frøset ned? Hvordan sier vi det rett?) 80 pizzahorn! Hurra endelig i mål :) elefantpynten til kaken er i kjøleskapet, og isen i fryseboksen. Ballonger på plass i skuffa også... Nå mangler jeg bare å bake kaken, kjøpe inn servietter og dekke bordet - og det får en strengt tatt gjøre kvelden før. Jippija!
Fryst, frøset samma det. ;-) får vi se bilde av elefantpynten?? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jippi! Nå blir feiring slik jeg ønsker, blir på dagen hennes den 9, hjemme hos oss.. Blir familieselskap.. Skal i allefall bake en bløtkake og så blir det en kake til, men vet ikke hvilken enda :) og så skal jeg bake rundstykker og servere med godt pålegg, flere alle kommer langveisfra, så greit at de får noe mer enn kake :)

Så bra! :) Vurderer å servere rundtstykker selv, skal feire rundt 13 tiden så da blir det lunsj og kaker :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Fryst, frøset samma det. ;-) får vi se bilde av elefantpynten?? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Hihi :) har ikke montert den enda siden den må bli helt tørr før jeg setter det helt sammen... Men her er delene:
ImageUploadedByBV Forum1390035263.878561.jpg
De to hjertene skal bli ører, og så må jeg male på øye og fot(en strek til å dele av føttene) gjør det neste helg ;)
 
Tenkte jeg skulle prøve meg på kaken din når mannen har bursdag på mandag. :) til kremen, hvor mye smør bruker du? Og er en kopp 2,5 dl? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da har jeg kjøpt inn hvit marsipan, matfarge (rosa og lilla), rosa cupcakeformer, lys til å ha på kaka og ballonger :) mangler bare marsipanlokk, så er det meste klart.. I allefall i hus, har endel baking igjen da :) tenkte å prøvebake en kake til helga :p
 
Første bursdag vel overstått!! Jippihurra :) alt gikk som smurt!
 
Back
Topp