Bursdag

Fru+2

Forumet er livet
Nå nærmer det seg den store bursdagsmnd.
Noen er har jo fylt 5 år også.
Åssen planer har dere for den storedagen?
Blir det temabursdag eller?
Hva har dere tenkt til å servere?

Her ønsker christian seg sjørøverkake og fiskepinner i lompe
Dette blir første bursdagen chr skal be alle han er rev med i barnehagen.
Heldigvis er de ikke mer enn 9 stk. Så blir det noen venner  også.
 
tja, her er vi jo så mange som har bursdag at jeg ikke har tenkt så mye på hver feiring. Johanna får invitere fem venner, det blir pølse eller minipizza og kaker tenker jeg.... Tema? Nei, men det blir vel servietter og sånt med et eller annet motiv.
 
Kjenner jeg blir litt stressa av tanken jeg....
I fjor var de 6 eller 7 jenter her, og i år blir de 13!!!!!!!!!!! Hjelpes....

Linnea har valgt pølser i brød/ lompe, gelè, sjokoladekake og fruktspyd.
Tema blir vel litt diverse i år, for ingen av temaene på butikkene har "hele pakka" liksom; tallerkener, kopper, servietter, godtepose ol. Blir blanding av Hello Kitty og To på rømmen tror jeg

Jeg håper bare at ikke så mange foreldre kommer jeg.... Trives best uten dem emoticon
 
Vi satser på utebursdag. Barnehagen har en fin plass med stor gapahuk, bålplass og hjemmesnekra do noen min gange fra bhg. Så vi satser på ålreit høstvær, eller knallfint selvsagt.. ;)
Serveringen må vi tenke litt på, for Bertine vil ha pannekaker med blåbær.. Så jeg prøver å få til det, men da steker vi på forhånd isåfall. Kakao hører med på skogstur, og vi satser på frukt og kanskje muffins.. Snuppa vil ikke ha kake sier hun, så vi får se.. Det blir jo kaker i Rasmus/Torgeirs bursdag og i familieselskapet hennes..
Så tror jeg at jeg skal ordne istand rebus-skattejakt, med nedgravd skatt med gullmynter i..

Vi gleder oss ihvertfall!
 
Jeg tenkte også litt på utebursdag,men Nathalie vil ha det litt mer i prinsesseformer hehe. Så her blir det tingeling tema. Vi satser på fish and chips, sjokoladekake med tingeling på, skumkake og gele. Kunne tenkt meg heliumballonger, noen som vet hvor man får kjøpt helium?? Ellers blir det jo godteposer. I fjor var det fisking av posene, i år vet jeg ikke helt, Muligens skattejakt eller pakkelek med godteposene inni. Tips mottas med takk :-P
 
Her ble Erle Marie 5 i går.
Vi hadde familie selskap på selve dagen og hun hadde med seg is i bhg på fredag.
På torsdag kommer de store jentene fra barnehagen til oss i selskap. De er bare 7 stk så jeg regner med at det blir et rolig og koselig jente selskap. Tror det ennå er pølser som er den store bursdagsslageren:) Ellers blir det "flasketuten peker på", fisking av snop, og halen på grisen:)
 
Mina ble 5 år idag. Så har hatt bestefar på lunsj, mens onkel og bestemor kom i ettermiddag. Jeg har fått låne bhg til Mina om 3 uker hvor vi skal ha barneselskap, da vi bor i en liten leilighet. Ber 13 stykker. Fra bhg og noen venner utenom.
+ ha resten av familien dagen etter her hjemme.

+ at hun får fering med familien med pappaen ved samvær.
 
Solveig inviterte alle de på samme alder på avdelingen. I tillegg inviterte hun et par til. Det ble 12 totalt med Aslak.. eller 13 hvis vi regner med Jago! han var absolutt med.

Vi serverte pølser i brød/lompe. Mannen hadde laget sjokoladekake som Solveig og Aslak hadde fått frie tøyler med pyntingen. Så gikk ungene på let etter godteposene sine.

Her var det en god blanding av Hello Kitty og prinsesser.
 
eg e absolutt kje noe avansert av mg å d e visst kje even heller(han fekk velge menyen å kompisene sjøl)
så her blir 4 kompiser fra bhg på selve dagen hans md pølse i brød,cupcakes og godteposer.på lørdag blir d feiring md 22stk fra familien md "minikoldtbord" cupcakes,fruktfat og is!
 
Back
Topp