Bursdag

godmor.

Flørter med forumet
Har dere tenkt ut,hva dere skal finne på til bursdagen til barna deres?
skal dere ha noen leker?Jeg synes det er litt vanskelig og finne på ting til så mange 3 åringer.Noen tips?
Ber dere alle på avd i barnehagen,eventuelt hvor mange pleier dere og invitere?

Bursdagsgaven får han allerede i morgen,klarer ikke og vente.Det blir en stor trampoline med sikkerhets nett og stige.
Det blir nok kjempe stas.De solgte en på rema 1000 av alle steder til 1700,- komplett str 3,9 m.Ganske billig,i forhold til andre priser jeg har sett på andre trampoliner.

Inviterer familie en dag, og noen venner fra nabolaget en annen dag. Ingen fra bhg. Hun bytter bhg nå i sommer, så det blir liksom ikke aktuelt.

Tror ikke vi skal ha leker, bare kos.
I gave av oss får hun dukkehus. Fant på tilbud nå nettopp til 299, mot vanlig pris 799,-.
Får si til familien at hun ønsker seg innredning til det.

Blir nok kombinert familie, venner og barn, som dei to forrige åra [:)]
Av meg får han penga (på sparekontoen) + ein liten sak (var innpå ein suuuper barnebutikk i Bergen, Alveslottet, skal prøve å finne noko kult der) [:D]

Vi skal feire i barnehagen neste torsdag (ettersom Maja er født midt i fellesferien), men ikke noe selskap med barna fra barnehagen i år. Det tar vi heller neste år, når hun skjønner poenget med det.

Vi er på ferie mens begge ungene har bursdag, så vi tar en liten feiring på Hamar og så tar vi feiringen her når vi kommer hjem. Da blir det med voksne og barn samme dagen, og vi feirer begge ungene. Håper på fint vær, så vi kan være ute! [:)]
Blir bare å grille pølser og spise kake.

Barnehagen har feiret G og de andre sommerbarna denne uka. [:)]
Siden han også bytter barnehage til høsten blir det ikke barneselskap da, men vi tar nok en dag med familie og venner (og eventuelle barn i gjengen der) rundt datoen hans. Han synes det er stas med oppmerksomhet, og dersom vi i likhet med i fjor låner barnehagen for å ha festen i, så er det jo plenty med ting å finne på der. [:)]

I bhg så blir det vel feiring på Ane når hun begynner på igjen første uka på august.

Ellers skal vi ikke ha noe barneselskap. Blir vanlig familieselskap helga før bursdagen hennes (Adrian feirer vi neste helg) [:)]

Så artig tråd!

Jeg har nettopp bestilt masse partystæsj til snuppa her. Tenker å invitere noen fra bhg og Maja herfra[;)] 

Og så blir det familiebesøk en annen dag.

Vi har tenkt til å ta familieselskap her hjemme.
Også inviterer vi noen barn til selskap oppe i en nedlagt barnepark rett her oppe. Leies ut for 100kr, også er det så greit med stor lekeplass.

Hiv og hoi..har ikke tenkt så mye på det enda men tror nok ikke vi inviterer noen fra bhg nei.Han bytter jo nå så.
Blir vel familiebursdag en dag og så inviterer vi venner med fam.Hele hurven har et eller to barn så[8D]Barn blir det så til de grader[:)]

Back
Topp