Bursdag til femåring

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Min eldste har blitt bedt i 5 årsdag til ei i barnehagen, er det vanlig at en forelder er tilstede når de er så små?
Eller bare slippe av poden og hente han når selskapet er ferdig?
Det er første bursdagen han har blitt bedt til, så aner ikke hva som er vanlig :)
 
Her er det vanlig at foreldrene må være igjen. Mange skriver det i invitasjonen og det virker å være forventet om det står eller ikke.
Vi har ikke hvert med i alle, han har ikke behov for det, eller vi for den saks skyld. Merker det er litt sånn, " åja, drar du? Fint om alle foreldrene blir altså" Men noen ganger passer det ikke bare :p
 
Her er det vanlig at de er igjen alene. Jenta mi på 4 har vært i flere bursdager alene. Jeg spør henne hva hun vil og hun vil ikke at jeg skal være igjen. Hun synes det er stor stas å få være storjente uten meg ;) Men går i en liten barnehage så hun kjenner alle foreldrene og barna godt da :) Og vi kjenner foreldrene så føles veldig trygt.
 
Her har det vært forskjellig, noen inviterer og ber foreldre med og andre gjør ikke det. Det er altid mulig å være med om det er det barnet ønsker, men like vanlig dem bare sier “hade mamma” ;)
 
Her er det vanlig å troppe opp med hele søskenflokken og foreldre :joyful: Er alltid koselig for oss voksne å møtes på bursdagsfester for å skravle til kaffe og kaker. Men vi bor på landet da, så er kanskje andre tilstander her :rolleyes:
 
Back
Topp