Bursdag til 3åring

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Ja, da var d et faktum at bursdagsfeiringer med ungene i barnehagen var igang.. Hadde håpet at folk holdt litt igjen til di små ble 5år kansje, men sikkert bare jeg som er dørgende kjedelig. . Hehe:) men til spørsmålet. Dette er hjemme hos noen å jeg har jo ikke anelse hvem di er. Er bare på hils i døra i barnehagen liksom. Leverer man da 3åringen i 3timer for å så hente, eller er man der også selv.. Litt flaut å spørre om "jeg også får komme" lilsom...

Jeg er sikkert hønemor, men vet ikke ka eg synes helt..
Noen av dere med barn fra før som har erfaring med dette???

Er ganske ny i dette selv,men når Storebror var i sinn første var eg der,og etterpå har han ville gå aleine,vår mellomste har ikjke vert i noe selskap ennda. Men ser føre meg at hun skal gå alene for hun er ikkje den beskjedne av seg som storebroren er

Jeg er med guttene til de er fire, eller hvis de selv vil ha meg med. Og på lekeland er jeg med uansett alder.

Hadde 6 årsdag er i helgen, ingen foreldre, i fem årsdagen i fjord var det en lett blanding av med og uten foreldre.

Fireårsdagen til lille mann beste helg skrev jeg at mamma eller pappa er velkommen om de vil! Dette er et personlig valg.

Jeg hadde vært med om jeg vr deg. Vet send en sms å spør i forkant,..

Jeg hadde forventet at foreldrene var med om jeg hadde invitert når de er så små... vi har ikke startet med barna i bhg ennda, jentungen blir 4 nå...

Må bare legge til at storebror var i sinn første barnebursdag i fjor. I år skal han ha sin egen barnebursdag når han blir 6,synest dem har vert så små til det.. Men det er min sak da.

Her er det i gang nå og eldste blir 4. Da pleier det ikke være med foreldre, men de er seff velkommne hvis ungen vil ha de med:)

Her er det barnehagebursdag fra 3 år.
Foreldre er gjerne med inn,det er jo og en ypperlig mulighet til å bli kjent med barnas foreldre :)

Back
Topp