bursdag snart

flower23

Betatt av forumet
er det  neon som har noen planer til bursdagen til kidza? tror vi skal ha åpent hus for de som vil kommme med pølser kake og gele.hatter ballonger og alt som hører med [:)]  hva skal han ønske seg da tro? forslag? han har masse klær så det trenger han ikke [:)] ikke nå hvertfall. hva skal dere ønske "dere" ?

Ja, tenkt snart e d 1års dag... Har tenkt å ta barnebursdag rundt lunsj tider.. med noe mat til de små først.. litt usikker på ka (brød, boller, pølse eller noe) så får de kake etterpå.. har hørt noen som laget gele til 1 års dagen, det var vess en skikkelig hit. men eg vet ikkje.. mi har ennå ikkje smakt gele..så vet ikkje om ho like d..

Litt usikker på ka vi skal gjøre.. så godt å vite at det e fler som tenker på d.. Vil gjerne åsså ha innspill på dette.. :)

Joda har begynt å planlegge ja.
Blir et familieselskap med faddrene også og et barneselskap.
Svigermor har bestemt seg for at hu skal bake egen fødselsdagskake til
Håkon samt kjøpe hans første par sko slik som hu trompet igjennom
hjemreise klærne[:@] Men det skal vi nok se på etter som det er min unge[;)]
Blir vel et par typer kaker, gelê og muffins.

Siden Håkon fikk bare leker til jul så ønsker han seg klær

vi har ganske stor familie så her blir det nok flere dager med kake og kaffe.
skal ha en liten barnebursdag med venninene og ungene so vi har hengt med...tenkte da å lage sjokoladekake og muffin.

tenkte litt på hva jeg skulle ønske oss til han....blir nok litt leker...(fisher price læreleke),litt vårklær...(vet ikke hvor mye det er å få tak i av det enda)tripp trapp stol..og ville store bror kjøpre noen leker fra drømmehagen(må se litt an på de da..åssen det er med aldersgruppe på de.)

ja her blir det et familieselskap. så har vi hgs jenter snakket om hver sin bursdagsfeiring. gleder meg.

Her ønsker han seg uteleker. Rutsje, huske, sandkasse, bøtte, mini stressless, penger så vi kan kjøpe klær selv når det trengs

Blir nok venner hos oss, så skal vi hjem på ferie rett etter, så da blir det feiring med begge familiene etterpå..

Han ønsker seg (og får) hokus pokus stol, noen gøye leker, fikk ikke så mye leker til jul.. Kommer ikke på noe annet i øyeblikket..[:)]

Ja tenk det er snart tid for å tenke på bursdagsfeiring... halleluja.... [:D]
 Regna med det blir et familieselskap og et barneselskap... Det blir artig... skal vel lage bløtkake, gele og boller... litt ballonger blir det vel også.

men ka vi skal ønske til han det blir et større problem, han har jo så mye både klær og leike....
Har sjølv kjøpt en barnehagesekk til han da...
Kjøpte en til søskenbarnet som blei ett år for ei uke side, og da kjøpte vil liksågodt likedan til Theodor... [:)]

jeg tror vi skal ha det på en søndage jeg, så slipper vi å stresse på selve dagen, har jeg ultralyd og høygravid, sambo jobber. [:)] passer best for familen ellers å ha det på søndag også. så vi feirer litt flere dager vi hihi

skal man ta det helt ut med party hatter og duker hihi jeg gleder meg til å planlegge det, sambo får bake heldiggrisen hihi[:D]

odin he snart bursdag (10 februar) vi he fått kjøpt vinterdress te han som han skal bruke te høsten/vinteren/våren i str 92(den skal han få me foreldra te sambo,ej kjøpe ringe te dei å får igjen penga[:D])så ønska vi han peng som vi sett inn på kontoen has(som er sperra til han er 18 år)
han he alereie over 11.000 kr[:D]
jammen rink dinna gutten min[:D]
så leike me...

Back
Topp