Bursdag- og julegave?

Bokstavkjeks

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Hva kommer dere til å kjøpe til julegave og bursdagsgave? Blir jo 1 år nå, å vet ikke hva som er stas da ... Er de litt for små til dukker osv?
 
Han får en liten pakke av oss både til bursdag og jul. Får i alle fall akebrett.
 
Får både julegave og bursdagsgave av oss :) kjøpt vinterdress til bursdagen å har ikke funnet ut hva vi skal finne på til jul ennå :p
 
Her får han julekalender så ingen julegave. 5 åringen tror jeg først fikk julegave i fjor.
Her er han SÅ glad i Duploen til eldste, så tenker han får En Duplo på senga på bursdagen sin:)
 
Får ikke noe av oss. Men tenkte å ta med 3 åringen ut i butikken å finne noe fra han.
 
Lillemor fikk denne for ett par uker siden som er bursdagsgave fra oss. Kjøpte den nå for det er nå hun har mest glede av den rett før hun kan gå.
1445960566782.jpg

Til jul vet jeg ikke. Har jo kjøpt både reimadress, ulltøy og skal kjøpe sko så kanskje bare en morsom leke til jul :)
 
Strikketøy til både jul og bursdag tenkte eg har ønsket oss store litt dyre ting fra besteforeldre
 
Har kjøpt så mye klær og leker i det siste at vi kjøper ikke noe mer tror jeg. Han får nok så mye. :)
 
Syns det er så vanskelig. Blir nok en morsom leke og litt klær. Til bursdag setter vi nok heller inn litt ekstra penger på kontoen hennes. Besteforeldrene også har fast trekk i mnd som går inn på kontoen hennes, så setter de inn ekstra ved jul og bursdag og kjøper heller en liten gave ved siden av :) syns det et kjekt. Av alle andre har vi ønsket oss ullklær til henne :)
 
Anbefaler veldig å kjøpe little people ting dersom dere er usikkre! Oliver fikk nettop bondegården, hus, traktor, buss og søppelbilen av oss. Jeg kjøpte det (nesten ikke) brukt av en venninne, og han leker med dette hele dagen så har rydda bort omtrendt alle andre leker! Dette blir da "bursdagsgaven" hans.
Ellers er han veldig intresert i duplo så vi har kjøpt duplo togsett til han til jul :)
 
Anbefaler veldig å kjøpe little people ting dersom dere er usikkre! Oliver fikk nettop bondegården, hus, traktor, buss og søppelbilen av oss. Jeg kjøpte det (nesten ikke) brukt av en venninne, og han leker med dette hele dagen så har rydda bort omtrendt alle andre leker! Dette blir da "bursdagsgaven" hans.
Ellers er han veldig intresert i duplo så vi har kjøpt duplo togsett til han til jul :)
Takk, det så kjempe gøy ut. Skal ønskes til mini. :D
 
Her skal vi ihvertfall kjøpe duplo vi har fått litt .. Han skjønner ikke så mye av det enda men han har lekt en del med klossene .. er vel heller vi voksne som vil ha mer å bygge med haha :) men vi tenkte vi skulle kjøpe en gave til da men vi cet ikke helt hva enda haha :)
 
Back
Topp