Bursdag- og julegave til de små

Jolanda

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Februarbarna 2020
Hva skal dere kjøpe til de små til bursdag- og julegave?
Hva skal dere ønske dere til de av andre?

(Jeg vet det er en stund til ennå men greit og begynne å tenke på det :))
 
Det er jo faktisk ikke såå lenge til :eek: vi ga ikke noe til frøkna første bursdag og jul, så kommer ikke til å gi han noe. De får så mye av familie :nailbiting: skal hvertfall ønske oss bøker (helst med lyd i, frøkna har ødelagt de vi har hatt), muligens noe ulltøy som kan brukes til neste høst til bhg :)
Har du tenkt på noe? :happy:
 
Listen så langt:smiley-angelic006

Kivat balaclava ull i farger som: oker med stripper, grønn med stripper eller blå
Ullklær i 86/92 ( Hust&Claire, joha, lillelam, memini grønt eller oker/gult ullsett)
Mariusdress
Strikka uggs
Duplo
Lekekjøkken
Leker som er tilpasset 1 år
Newbie 86
Poppeloppane med lyd
Penger
Balansesykkel
 
Last edited:
Vi har kjøpt dukke som hun får av oss, sikkert til bursdagsgave. Til jul regner jeg med vi gir ulldressen vi har kjøpt, en liten leke fra storebror og Evt noe annet hun trenger. De skjønner ikke så mye av det og til jul får de så mye leker av andre så da er jeg litt for å kjøpe ting de faktisk trenger og så vi måtte ja kjøpt lilevel.
Fra andre kommer vi til å ønske dukkevogn, ullklær, utstyr til bhg start og andre ting hun trenger:) til storebror ønsket vi oss babyskebrett til hans første jul, og husker mange kjøpte kjøkken i 1-årsgave:)
 
Her får han ikke noe spesielt da han har masse klær fra storebrødrene og mye leker :p Skal få ordnet med sparekonto til han så vi kan legge inn litt penger istedet :)
 
Tenker å kjøpe et sånn lekehus eller leketelt, hun elsker å krype inni eller under møbler ol., kanskje til bursdagen den 31. Så tenker jeg ulldress og lue fra lillelam til jul den 24. Bare en uke mellom, men skal jo selvfølgelig få separate gaver:)
 
Har ikke tenkt så mye på det.
Men spise sett i plastikk trenger hun.
Også har vi allerede kjøpt en bamse Tuddelu fra Poppeloppane :) Den kommer hun til å elske :)
 
Har begynt på en liste med diverse ønsker. Vet ikke helt hva vi kommer til å gi, men kommer ihvertfall til å sette inn litt penger på sparekontoen hennes.

-Easygrow sovepose (1-3år)
-Dukkevogn sebra (helst lilla)
-Blafre termos med navn
-Trefigurer bukkene bruse
-Bøker (hakkebakkeskogen, kardemommeby, den store mummiboken, tassen, ole brun og alt av disney)
-Puslespill
-Lekekasse
-Barnestol (ikea, som matcher den store vi har)
-Gåbil
-Lekekjøkken
-Pulk
-Babyakebrett
-Leketelt
-Ramme til tegninger (sånn med plass til 50 stk)
-Duplo
-Bæremeis
-Balansesykkel
 
Vi kjøper ingenting, får så mye ellers og skjønner ikke greiern med det selv enda heller :) Han skal dog få en liten leke fra storesøster! Hun forestår i alle fall konseptet bursdag :)
 
Har arvet så enormt mye klær at det er vanskelig å ønske seg klær. Men han mangler:
Trehjuls sykkel
Akebrett
Duplo
Også kanskje yttertøy til barnehagen.

Så kommer til å ønske det til bursdagen 7 des. Om noe gjenstår så ønsker vi oss det til Jul. [emoji5]
 
Gåvogn! Ellers har vi så mye fra de to eldste at han ikke trenger så mye. Vi må kjøpe sko snart da. Og så tenkte jeg at vi ønsker oss ullklær til han til jul.
 
Back
Topp