Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her blir det altfor dyrt å ha det på bowling/badelanf/lekeland osvVi lånte et lite festlokale som er tilgjengelig her vi bor. De andre som har feiret i klassen hennes har gjort det på Leos lekeland. Hun har et stort ønske om å få ha 7-års bursdagen sin der også så det er det vi satser på neste gang [emoji4]
Blir litt greit å slippe å rydde [emoji12]
Er dyrt her og. Så var uaktuelt å invitere 23 barn til lekedilla. (Lekeland). Koster 180 kr pr barn. Pluss at vi ikke hadde lyst til å miste kontrollen over barna som ei jeg kjenner opplevde når hun hadde hele avdelingen i sin bhg på bursdagsfeiring. Der var det 1 barn som ble borte og ble fri for kake og mat.Her blir det altfor dyrt å ha det på bowling/badelanf/lekeland osv
Her blir det altfor dyrt å ha det på bowling/badelanf/lekeland osv
200 pr barn, ekstra for slush/ mer pølse osvJa det er kanskje noe dyrt? For å være helt ærlig så har jeg ikke sjekket opp i det. Jeg er student og alene, men tenker at om jeg og BF spleiser, og kanskje at jeg begynner tidlig å spare opp til min del av regningen![]()
200 pr barn, ekstra for slush/ mer pølse osv
Å med 24 barn så blir det dyrt ja