Bursdag med hele klassen

Kengu

Forumet er livet
VIP
Dere som har invitert hele klassen, hvor har dere hatt bursdagen?

Vi har ikke plass til alle her hjemme dessverre, de er 11 år så er ikke alle steder det er like kult å ha det heller

Ute, eller på det lokale grendehuset. Men har også hatt det hjemme. Er mest latskap at vi ikke orker det mer nå, blir mye herjing og gris og så må det ryddes både før og etter.

Da min fylte 7 år, så inviterte vi hele klassen til 4-h gården. Fant ut etter at lokalet var bestilt at ei i klassen hadde bursdag 4 dager etter min sønn, så snakket med foreldrene hennes om vi skulle slå feiringen sammen. Noe de ville, så da ble det dobbeltbursdag. Siden de har bursdag i februar fant vi ut at vi skulle være inne på gården. Også har jeg ei venninne som hadde fjøsvakt den helgen, så hun organiserte eggsanking på alle ungene rett før de ble hentet samt at vi fikk hilse på dyrene. Så i stedet for den standard godterposen ungene får med seg så fikk de med seg hvert sitt egg :)
Til neste år har han ønsket å bare invitere guttene (han er sår for at jentene ikke vil invitere guttene i sine bursdager, så da vil han ikke invitere jentene til neste år), og siden de er 8 gutter og 14 jenter i klassen så vil det si at det blir litt enklere å finne lokale som passer. Akkurat nå står valget mellom bowling og lekedilla.

Vi lånte et lite festlokale som er tilgjengelig her vi bor. De andre som har feiret i klassen hennes har gjort det på Leos lekeland. Hun har et stort ønske om å få ha 7-års bursdagen sin der også så det er det vi satser på neste gang [emoji4]
Blir litt greit å slippe å rydde [emoji12]

Jeg har brukt lokalene på jobb, andre i klassen hennes har leid lokaler eller evangelisenteret...

Vi slo oss sammen med en annen og hadde det i gymsalen til skolen :)

Vi lånte et lite festlokale som er tilgjengelig her vi bor. De andre som har feiret i klassen hennes har gjort det på Leos lekeland. Hun har et stort ønske om å få ha 7-års bursdagen sin der også så det er det vi satser på neste gang [emoji4]
Blir litt greit å slippe å rydde [emoji12]
Her blir det altfor dyrt å ha det på bowling/badelanf/lekeland osv

Er dyrt her og. Så var uaktuelt å invitere 23 barn til lekedilla. (Lekeland). Koster 180 kr pr barn. Pluss at vi ikke hadde lyst til å miste kontrollen over barna som ei jeg kjenner opplevde når hun hadde hele avdelingen i sin bhg på bursdagsfeiring. Der var det 1 barn som ble borte og ble fri for kake og mat.

Vi har invitert hele klassen flere ganger.
To ganger har vi hatt utebursdag med bålgrilling og aking.
En gang har vi hatt disco bursdag på grendehus. En gang aktivitetsbursdag i gymsal med hinderløype, lek, aktiviteter og musikk

Inviterte hele 1-4 sist (.. 11 stk..).
Feiret da på skolen. Får låne skolen gratis, og det er så enkelt mtp opprydding og slikt! [emoji173]️

Ja det er kanskje noe dyrt? For å være helt ærlig så har jeg ikke sjekket opp i det. Jeg er student og alene, men tenker at om jeg og BF spleiser, og kanskje at jeg begynner tidlig å spare opp til min del av regningen :)

Ja det er kanskje noe dyrt? For å være helt ærlig så har jeg ikke sjekket opp i det. Jeg er student og alene, men tenker at om jeg og BF spleiser, og kanskje at jeg begynner tidlig å spare opp til min del av regningen :)
200 pr barn, ekstra for slush/ mer pølse osv
Å med 24 barn så blir det dyrt ja

Vi får låne gymsal og førsteklasserommet (og kjøkken ikke til opphold men til å varme evt mat og koke kaffi) på skolen om vi inviterer alle jentene/guttene eller hele klassen.

Så vi kjører hele klassen (Ble bestemt at det skulle være det for eldste når de begynte 10 gutter og 4 jenter.) på skolen i fjor i samarbeid med en i klassen, i år enten med ham eller ham og en til som har bursdag i ferien. Min har i det skolen begynner og et par kompiser noen uker før.

Utgift derved bare 1/2 eller 1/3 av mat og drikke som vi ordner selv og annet stæsj type engangsservise og sånn. Billig bursdag

Back
Topp