Bursdag i mars?

Roothii96

Andre møte med forumet
Er der flere her som har bursdag i mars? Jeg har bursdag 29. og har termin 21. Håper egentlig at jeg ikke føder på bursdagen min, syns alle skal ha sin egen dag...

Har ikke bursdag i mars, men sist gang fødte jeg 3 dager før min egen bursdag, og feiret dermed 20-årsdagen min på barsel :) Helt greit det, men enig i at det er best at alle har hver sin dag.

Fikk forrigemann såvidt etter bursdagen min forrige gang, denne gangen går jeg klar med god margin med tanke på at jeg har bursdag i juli ;-)

Jeg har ikke bursdag i mars, ei heller noen andre hverken på min eller mannens side, så ingen fare for å måtte dele her.
Men her "frykter" jeg mer skuddårsdagen enn noe annet.
Ellers vil jeg tro at om jeg får innvilga ks, så kommer det sikkert til å bli på den eneste bursdagen som er i februar.

Jeg har ikke i mars, men min bestemor har 10 mars, lillebroren min har 12 og pappaen min har 15 :p jeg har termin 21.mars :)

Jeg har termin 1 mars og storesøster er født 21 februar, håper hun får dagen sin for seg selv..forøvrig kjenner jeg en som har 3 unger, alle har bursdag på en og samme dag og i tillegg er det moren sin bursdag, den er vanskelig å slå :)

Jeg har termin 1 mars og storesøster er født 21 februar, håper hun får dagen sin for seg selv..forøvrig kjenner jeg en som har 3 unger, alle har bursdag på en og samme dag og i tillegg er det moren sin bursdag, den er vanskelig å slå :)
Det var godt gjort da:p

Har bursdag 2 uker før termin. Satser på at hun ikke bestemmer seg for å komme akkurat på den dagen :p

Mannen og fire andre i hans nærmeste familie (bror, far, tante og bestefar) har bursdag i mars, så det blir spennende å se hvilken dag mini velger å komme. Håper han får sin "egen" dag :)

Har termin på svigerfar sin bursdag.. Men blir nok innlagt før den dagen, og håper på å føde i kort tid etter innleggelse :)

Svigermor har bursdag 21 mars. Og både jeg og svigerinna mi er gravide med termin 22 og 23 mars. Blir fine bursdagsgaver på svigermor i år :-)

Termin er 1. mars, storebror og onkel har bursdag 3. mars og pappaen har bursdag 14. februar. Vi får se hva som skjer. Ikke så mye å gjøre med det uansett :)

Samboeren min har bursdag 1. mars, svigermor har 11. mars og min beste venninne har 15 mars. Har termin 15, så blir spennende å se :-)

Jeg har bursdag 12 april. Termin 13 mars, så der traff vi ikke helt på bursdagen min i alle fall :p

Back
Topp