bursdag i måren, og føler eg mister

*Har fått en engel*

Glad i forumet
huff.... eg som ska feire dagen min i måren og alt... e begynt å blø og har stooore smerter... føler eg mister nå. ska t første kontroll på fredag, så får kanskje vite mer da. det e vertfall dagen etterpå, men likevell :((

håper dere krysser fingrer og tær for meg :(((((

NEI NEI NEI...Uff, så fælt.. [:(]
krysser alt jeg har for at du beholder..
trøsteklem til deg

Uff, krysser fingrene for at dette går bra og at du får en fin bursdag!
*klemmepå*

ORIGINAL: SunShin

*klemmepå*

Stor trøsteklem

huff, så kjedelig... men ikke gi opp håpet.... prøv igjenn... tenk på premien!! krysser armer og bein for deg, uansett hva som skjer!

uff, skal krysse alt jeg har for at det går bra.

Krysser falt som går ann å krysses på kroppen, På at alt er fint med den lille, å at du får en strålende bursdag i morgen...

Stoooor klem til deg.

Krysser alt jeg har for deg!! Håper alt går bra! stor klem fra meg

Krysser det jeg har, dette var trist å lese! Håper det går bra!

ORIGINAL: Frøken Fjong

trøsteklem til deg

Det var leit! Håper alt er som det skal, her krysses det som krysses kan!

ORIGINAL: MrsQuattro

Signerer denne!

ORIGINAL: *Sperminator*

ORIGINAL: Frøken Fjong

trøsteklem til deg

[:(]
Håper du får en fin bursdag i morgen, og en overraskende flott time hos legen på fredag!

TUSEN TAKK alle sammen...er så greit å "si fra" her inne og få støtte og "medlidenhet" når man savner det som mest. er jo ikke så mange som vet dette, så godt å ha noen å "henge" seg fast på....

ja HÅPER eg får gode nyheter på fredag og at alt e bra... og i måren ska eg prøve å kose meg og slappe av, men sover stort sett hele tiden for å slippe å kjenne noe ubehageligheter...

TUSEN TAKK nok en gang.... :))))) er LITT positiv til det motsatte er bevist :S

Signerer denne

ORIGINAL: MrsQuattro

ORIGINAL: SunShin

*klemmepå*

sign.

Blør du enda? Fortsatt smerter, kan de ikke ta en ul, så du slipper å gå rundt å være bekymret? [&o]

ORIGINAL: *Sperminator*

Blør du enda? Fortsatt smerter, kan de ikke ta en ul, så du slipper å gå rundt å være bekymret? [&o]

ja småblør enda, og verker litt... min kjære og svigermor mener eg bør gå t legen i måren tidlig, men eg føler litt at eg klarer å vente til fredag når eg ska tidlig t legen... om det er en abort så er det vell ikke noe de kan gjøre likevel :( eller? :S så eg føler eg e så teit hvis eg blir hysterisk nå... :( så føler eg klarer å vente :S

ORIGINAL: Tinan

Krysser falt som går ann å krysses på kroppen, På at alt er fint med den lille, å at du får en strålende bursdag i morgen...

Stoooor klem til deg.

signerer denne, sender en trøste klem til deg!

Back
Topp