Junibarn84 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboerne VIP Julimammaer 2016 Junibarna 2019 7 Mar 2015 #1 Hva skal man ta med? (Som ikke er kake og godteri).
2014frø Februar2014's Miss Positiv❤️ VIP 7 Mar 2015 #3 Fruksalat med vaniljekesam eller vanilljesaus Bananmuffins
Kakedeig Forumet er livet Septembermødre <3 Sommerfuglene 7 Mar 2015 #4 Banan og havremuffins Om det er "lov" kan man smelte litt mørk sjokolade på toppen kanskje. Fruktspyd med pisket krem uten sukker i. Fruktsalat med vaniljekesam. Grove vafler med pisket krem og hjemmelaget syltetøy uten sukker.
Banan og havremuffins Om det er "lov" kan man smelte litt mørk sjokolade på toppen kanskje. Fruktspyd med pisket krem uten sukker i. Fruktsalat med vaniljekesam. Grove vafler med pisket krem og hjemmelaget syltetøy uten sukker.
sogn78 Forumet er livet VIP 8 Mar 2015 #7 Sånne: Frossen banan med sjokolade og strø Sånne: Sånn: Eller sånne: Eller til slutt sånne:
Babydilla123 Forumet er livet * Fra frø til Juliblomst 2015 * 8 Mar 2015 #10 Hva med å lagr frukt is, eller youghurt is ?
Piksi Forumet er livet Desemberskattene 2014 8 Mar 2015 #11 Her har vi begynt med at bhgn ordnet alt. Barnet får bestemme lunsjen og hva de skal kose seg med etterpå. Faktisk ganske praktisk.
Her har vi begynt med at bhgn ordnet alt. Barnet får bestemme lunsjen og hva de skal kose seg med etterpå. Faktisk ganske praktisk.
Sara Forumet er livet VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016 8 Mar 2015 #12 Vi har aldri hatt med noe. Bhg ordner, ungene før velge fra en meny der, sunne ting.
Oh Dear Forumet er livet VIP Januar 2017 8 Mar 2015 #14 Jeg lagde sukkerfri gelé av fun light, med masse frukt i.
Junibarn84 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboerne VIP Julimammaer 2016 Junibarna 2019 9 Mar 2015 #18 Mange gode forslag, men vi får ikke lov til å ha noe med sukker i...så strøssel, mørk sjokolade osv utgår. Boller var ok, så lenge de ikke inneholdt sukker. Lurer på om jeg skal lage fine rudstykker formet som en katt..
Mange gode forslag, men vi får ikke lov til å ha noe med sukker i...så strøssel, mørk sjokolade osv utgår. Boller var ok, så lenge de ikke inneholdt sukker. Lurer på om jeg skal lage fine rudstykker formet som en katt..