bursdag gaver?

Kommer litt ann på,men rundt 300 kr ca[:)]

Vi har stor familie, mange å kjøpe til.
Til besteforeldre er det ikke noe pris, der kjøper jeg det de trenger, om det koster 1000 eller 100 kroner!
Til foreldrene mine; ca 1000-1200
Til mine søsknene mine: 1000-1200
fettere/kusiner/tanter/onkler: 300-500
Til sambo pleier jeg å bruke 2-5000

ORIGINAL: Klønemor

Vi har stor familie, mange å kjøpe til.
Til besteforeldre er det ikke noe pris, der kjøper jeg det de trenger, om det koster 1000 eller 100 kroner!
Til foreldrene mine; ca 1000-1200
Til mine søsknene mine: 1000-1200
fettere/kusiner/tanter/onkler: 300-500
Til sambo pleier jeg å bruke 2-5000

Vi er på ca. samme her :o)

Til besteforeldrene mine bruker vi rundt 100kr bare... Vi har aldri hatt så god råd noen i familien, så gir bare en liten oppmerksomhet til de som har alt.
Tanter og onkler kjøper vi ikke noe til, hvis de har besøk kjøper vi kanskje en blomst eller noe på deling med mamma, pappa og søsteren min. Men ikke for noe stort beløp.

Men til foreldre og søsken gir vi for 3-400kr.
Til sambo ca 1000kr.
Til snuppa 500kr på konto, og 500 i klær pluss leker ca.

har ikke noen summ. Men bruker sjelden mer enn 200-300 til vær. Snuppa får nok noe hu trenger foreløpig så derfor så er pris vanskelig å si. men kommer ikke til å handle meg blakk pga gaver.
Ser ikke poenget med å bruke mange tusen på en gave, da det faktisk er tanken som teller. (ikke det at jeg hadde hatt råd til det heller[8D][:D])

ORIGINAL: Mayen82

Til besteforeldrene mine bruker vi rundt 100kr bare... Vi har aldri hatt så god råd noen i familien, så gir bare en liten oppmerksomhet til de som har alt.
Tanter og onkler kjøper vi ikke noe til, hvis de har besøk kjøper vi kanskje en blomst eller noe på deling med mamma, pappa og søsteren min. Men ikke for noe stort beløp.

Men til foreldre og søsken gir vi for 3-400kr.
Til sambo ca 1000kr.
Til snuppa 500kr på konto, og 500 i klær pluss leker ca.

omtrendt som her....besteforeldre kjøper for det meste svigers (jeg har ikke bestiser igjen) noe felles fra barnebarn, til jul gir nathaniel til de, men ikke vi.

til sambo gir jeg det det jeg vil gi, koster, samme med Nate, foreløpig. søsken får for ca 250kr, 500 ved runde dager (vi har tilsammen 6 søsken og 4 svigerinner så er jo noen) foreldre 200-500 men gjerne flere 1000 ved runde dager.

Her blir det ikke gaver til besteforeldrene våre alltid! Kommer ann på om det er dunt/halvrundt tall osv... Og da gir vi bare noe vi vet de setter pris på! Noenganger har jeg bare fremkalt bilder av ungene og gitt også, bare så vi viser at vi bryr oss! Pris bryr jeg meg ikke om lenger, men har sånn standard på max når det gjelder jule og bursdagsgaver så holder vi oss til 400 kr...

Er så lei av det evige styret og det voldsomme presset det har blitt!

ORIGINAL: Tinka og Noah

klapp på skulderen å sier grattis gammærn! (og kanskje et bilde av Noah[8D])

Det er bra det! er ikke bare ting som har noe å si!! :)

Back
Topp