Bursdag for 3åring

mammabella

storesøster og lillebror :-)
Ka gjør dåkker med feiring for en treåring?
Ikkje bursdag før i april, men har bynt å tenke litt på det...
Æ tenke hjemmebursdag! Selvom det virke som alle andre her vi bor tar helt av med lekeland, lokale og leie inn tryllekunstnere! ;-p

Vår gutt blir 3 i Mars. Her blir det nok hjemme bursdag. Men tror nok han syns det er mye mer stas enn i fjor. :-) Så må jo gjøre litt mer ut av det, med stilig kake osv. :-)

Hadde det hjemme i vårt eget hus :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har ikke en på 3år selv, men hun jeg er tante til hadde barneselskap hjemme:D De storkoste seg. Prinsessebursdag er jo alltid stas:D

Vi hadde hjemmebursdag til treåringen, det var veldig koselig. Barna syns alltid det er moro med andre sine leker og hjem. Bursdag på lekeland ol, skjer ikke her.

Hadde hjemmebursdag da mine var 3 år og :)

Hadde nettopp 3 års dag hjemme for guttungen. Mannen fylte kjellerstua med madrasser og feltseng, da ble det "trampoline" inne i følge imponerte barnehagebarn. Enkelt og veldig populært.. Og greit med 13 3-åringer som fikk hoppet av litt sukker og energi! Ellers var det vanlig barneselskap med pølser&brød og sjørøverkake..

Hadde hjemmebursdag for min gutt i høst. Laget sjørøverkake, kokte pølser, sjokoladepenger, snacks og brus. Heldigvis godt vær den dagen, så de fikk herjet i fra seg på tramoline, dissestativ og sklie :) Var en fornøyd og sliten gutt den kvelden :)

Ville også tatt hjemmebursdag :) Det er mest bursdag synes jeg :) Her blir det ikke barnehagebursdag før 5 årsdagen, men vi har jo en skokk med unger i familien :P hehe...

2 timer er nok, og gjerne helg så de ikke er utslitte og slitne på ettermiddagen.
Skattejakt eller fiske godteposer, tegne halen på grisen, og ellers frilek, før pølse med brød eller hamburger, deretter noe kaker :)

Ellers er det jo snø i vente er jo utebursdag morsomt og :D Grilling og aking!

Vi har hatt barnebursdag til frøknas tredje og fjerde bursdag til nå, og de gangene har vi hatt det på det lokale ungdomshuset fordi vi har bodd så trangt at det ikke var plass til å leke, ikke hadde vi sitteplasser til alle, og i tillegg fikk vi leie gratis en gang i året, så det var helt greit for oss. Selve festen bestod av musikk, ballonger overalt som ungene fikk løpe i (i bursdag nummer to rigget svigerbror opp røykmaskin som ungene digget), og det var bare en vanlig bursdag hvor ungene vekslet mellom matbordet og løping.

Nå til neste bursdag har vi plass til å ha det hjemme, og det fortsetter vi nok med til hun eventuelt blir så stor at det kanskje ikke lengre er kult med "boller og brus"-fest. Da blir det kanskje mer jentekveld med film eller slikt?

Last edited:
Ville også tatt hjemmebursdag :) Det er mest bursdag synes jeg :) Her blir det ikke barnehagebursdag før 5 årsdagen, men vi har jo en skokk med unger i familien :p hehe...

2 timer er nok, og gjerne helg så de ikke er utslitte og slitne på ettermiddagen.
Skattejakt eller fiske godteposer, tegne halen på grisen, og ellers frilek, før pølse med brød eller hamburger, deretter noe kaker :)

Ellers er det jo snø i vente er jo utebursdag morsomt og :D Grilling og aking!

Blir nok ingen barnehage bursdag nei men ungan i bygda å familie

Back
Topp